اخبار

امروز اولین روز شروع کاری «مرکز دنیای جادوگری» هست و از این بابت که بالاخره موفق شدیم برنامه‌هایی که برای افتتاح سایت داشتیم رو آماده کنیم خیلی خوشحالیم. اما این تازه شروع کاره.

علاوه بر اینکه برنامه داریم بخش‌های فعلی سایت رو به صورت منظم به روز نگه داریم، بخش‌های دیگه‌ای هم به سایت اضافه می‌کنیم و تازه یه سری از قسمت‌های فعلی رو هم تکمیل می‌کنیم.

با هم مروری به برنامه‌های آینده داریم.

ترجمه باقی داستان‌های جی.کی.رولینگ

همون طور که تا الان متوجه شدید، قلب تپنده‌ی «مرکز دنیای جادوگری» داستان‌های اصل جی.کی.رولینگه که برای اولین بار در سایت رسمی ویزاردینگ ورلد (پاترمور سابق) منتشر شدند. برنامه آتی ما قطعا تکمیل ترجمه‌ی تمام داستان‌های باقی مونده از مترجم مورد علاقمونه.

ترجمه نسخه طولانی داستان‌های جی.کی.رولینگ

تعداد خیلی کمی از داستان‌های جی.کی.رولینگ هستند که از قدیم در دمنتور ترجمه شده بودند و حالا که در سایت ویزاردینگ ورلد اونها رو چک کردیم، از ترجمه ما طولانی‌تر شده و یک سری اضافات دارن. برنامه آتی ما اینه که ترجمه‌های خودمون هم برای این داستان‌ها اضافه کنیم تا شما همیشه به آخرین و کامل‌ترین ترجمه‌ها دسترسی داشته باشید. نگران چک کردن این داستان‌ها هم نباشید. به محض اینکه این کارو انجام بدیم، از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی به اطلاعتون می‌رسونیم.

اضافه کردن باقی آثار جی.کی.رولینگ

درسته که اسم سایت ما «مرکز دنیای جادوگری» هست و آثار دیگه‌ی رولینگ مثل «کورمورن استرایک» شاید جایی در اون نداشته باشه. ولی ما نمی‌تونیم به این سادگی دست از پوشش فعالیت‌های جو برداریم و باید کاری کنیم که شما همیشه به همه چی دسترسی داشته باشید و از آخرین اطلاعات با خبر بشین. پس بزودی شاهد اضافه شدن باقی آثار جو رولینگ هم خواهیم بود.

پادکست مرکز دنیای جادوگری

در این مورد زیاد نمیخوایم با خبر بشین! فقط بدونین که با یه پادکستر خیلی حرفه‌ای ایرانی قراره بصورت صوتی هم در خدمتتون باشیم و کار متفاوتی بکنیم. پادکست مرکز دنیای جادوگری قرار نیست هیچ شباهتی به پادکست‌های سابق دمنتور داشته باشه. ولی اطلاعات بیشتر باشه برای بعد.

امکانات بیشتر برای اعضای سایت

قبلا گفتیم که با عضو شدن در سایت می‌تونید گروه هاگوارتز خودتون رو که از سایت ویزاردینگ ورلد درش گروه‌بندی شدین رو در اینجا هم انتخاب و تنظیم کنید و با این کار لوگوی گروه کنار اسمتون و دیدگاه‌هایی که میذارید ثبت میشه.

ولی علاوه براین می‌خوایم نوع چوبدستی و پاترنوسی که از سایت رسمی به دست آوردین هم به سایت خودمون اضافه کنیم که پروفایل جادویی شما در اینجا هم تکمیل باشه و همه بدونن با چه جادوگر یا ساحره‌ای در ارتباط هستند.

بخش‌های بیشتر در آینده دورتر

قطعا در آینده باز هم فعالیت‌های متفاوت دیگه‌ای انجام خواهیم داد که فعلا یا زیاد بهش فکر نکردیم یا برای مقطع فعلی براش برنامه‌ای نداریم. با ما بمونین تا فکرها و بخش‌های دیگه‌ی خونه‌ی جادویی‌تون رو شاهد باشید.

ضمنا هیچ تاریخ مشخصی برای فعالیت‌های آینده نمی‌تونیم بدیم و امیدواریم هر وقت فرصتی شد این کارها رو انجام بدیم. در هر صورت اطلاع رسانی انجام میشه.

بیشتر از این حرف داریم!

برای آشنایی بیشتر با ما این مطالب را هم می‌تونید مطالعه کنید:

۱۴ دیدگاه

  1. یه سواااال
    میشه این قابلیتو اضافه کنید که بتونیم دیدگاهارو لایک کنیم؟ اینطوری خیلی بهتر میشه
    (البته قصدم زیر سوال بردن قابلیت های سایت نیست ، خیلیم از سایت جدید و قالب و همه ی چیزاش کیف کردیم مرسی بوس)

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *