اخبار

عنوان رسمی فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳ اعلام شد.

استودیو وارنربراز با انتشار انیمیشنی متنی، عنوان رسمی سومین فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» را به همراه تاریخ جدید اکران و معرفی داستان اعلام کرد.
استودیو وارنربراز اعلام کرد که عنوان رسمی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» خواهد بود و در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد و احتمالاً در برخی کشورها زودتر از این تاریخ نیز اکران شود.

پیش از این قرار بود فیلم در ژوئیه‌ی ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اکران شود و به این ترتیب با اعلام تاریخ جدید، فیلم سه ماه زودتر اکران خواهد شد.

همچنین وارنربرادرز معرفی رسمی داستان را نیز اعلام کرده:

پروفسور آلبوس دامبلدور می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر سیاه قدرتمند، در صدد سلطه بر دنیای جادویی است. از آنجا که او قادر نیست به تنهایی او را متوقف کند، رهبری گروه جسوری از جادوگران، ساحره‌ها و یک شیرینی‌پز ماگل را به نیوت اسکمندر، جانورشناس جادویی، محول می‌کند تا مأموریت خطیری را در پیش بگیرند که طی آن با جانوران آشنا و جدیدی روبه‌رو و با لشکر روزافزون طرفداران گریندل‌والد درگیر می‌شوند. اما حالا که خطرات جدی شده است، دامبلدور تا کِی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

لوگوی جدید فیلم نیز منتشر شده که اگر دقت کنید در حرف D آن نقش یک چوب‌دستی دیده می‌شود:

۱۲ دیدگاه

  1. بعد از فیلم های هری پاتر با تمام ضعف ها و کمبودهاش نسبت به کتاب توقعمون بالا رفته و تا الان فکر نکنم جانوران شگفت انگیز ما رو راضی کرده باشه

    از اونجایی که تو کتاب هفت کمی در مورد اسرار دامبلدور خوندیم و برای هممون جالبه امیدوارم انتخاب اسم ” اسرار دامبلدور ” برای بازارگرمی و گیشه نباشه و بلاخره یک فیلم در خور دنیای جادویی هری پاتر و خانم رولینگ ببینیم اونم بعد از ۴ سال صبر پس از جنایات گریندل والد

  2. به شخصه فک میکنم بیشتر بخاطر گیشه این اسمو انتخاب کردن از خلاصه فیلمم مشخصه تا حدودی.
    فک میکنم اخرش مثه کتاب و فیلم محفل ققنوس بشه که قرار بود دامبلدور کلی هری رو روشن کنه و اطلاعات خفنی بهش بده ولی باز دیدیم بصورت کاملا سربسته بهش یه چیزایی گفت .
    این فیلمم احتمالا ۱۰ دیقه پایانی فیلم یه اشاراتی میکنه فقط.
    در کل امیدوارم نظریم اشتباه باشه و یه فیلم در حد رولینگ و هری پاتر ببینیم.
    وگرنه اواداکداورا

  3. اسرار دامبلدور….. عنوانش که بنظر خوب میاد و خیلی راز آلوده
    اما امیدوارم مثل جنایات گریندلوالد گند نزنه و فیلم خوبی از آب در بیاد

  4. امیدوارم خوب باشه…..چون بدون جانی دپ…..واقعا حرفی برای گفتن ندارم. دزدان دریایی کارائیب هم بدون جانی دپ خیلی بد شد. ولی خیلی خوب میشه اگر تو این فیلم از خانواده مالفوی و نات و گانت و…..شخصیت بیاره.

    1. واقعا میخوان جانی دپ رو از سریال حذف کنن؟!
      چطوری میشه آخه… اون دقت تو بازی شخصیت گریندل والد رو کی دیگه میتونه ایجاد کنه!

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *