اخبار

«ایکاباگ» جدیدترین اثر جی. کی. رولینگ و به گفتۀ او یک قصۀ پریان است. اما این اولین اثر او بعد از مجموعۀ هری پاتر است که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده. البته حجم کتاب به اندازۀ یک رمان است و مفاهیم و محتوای آن مناسب جوانان و بزرگسالان و حتی شاید از نظر برخی، مضامین سیاسی، اجتماعی و خشونت‌بار آن مناسب کودکان نباشد؛ اما «ایکاباگ» ۶۴ فصل دارد تا بتوان آن را شب‌به‌شب برای کودکان خواند. داستان کتاب ارتباطی به دنیای هری پاتر ندارد، اما مطمئناً از خواندن آن لذت خواهید برد.

ما در دمنتور و مرکز دنیای جادوگری این کتاب را توسط حسین غریبی برای شما به فارسی ترجمه و چاپ کردیم و به‌زودی جهت فروش در همین وب‌سایت قرار خواهیم داد. در این مطلب سعی می‌کنیم به سوالات احتمالی شما پاسخ دهیم و یک سری اطلاعات از این کتاب را در اختیارتان بگذاریم.

اطلاعات کتاب

کتاب ایکاباگ، جدیدترین اثر جی. کی. رولینگ و با ترجمه حسین غریبی، توسط انتشارات آرشا و در قطع رقعی به زودی منتشر خواهد شد. تعداد صفحات این کتاب ۲۸۶ صفحه و نوع جلد آن شومیز می‌باشد. این کتاب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد، در فاز اول به‌صورت انحصاری در مرکز دنیای جادوگری و به شیوه‌ی آنلاین به فروش خواهد رسید. توجه داشته باشید که این کتاب تک جلدی است و ادامه‌ای نخواهد داشت. این موضوع قبلا توسط خانم رولینگ تایید شده است.

قیمت کتاب

قیمت کتاب ایکاباگ ۵۰،۰۰۰ تومان خواهد بود که مبلغی به‌عنوان هزینه ارسال به آن اضافه خواهد شد. ارسال به سراسر ایران از طریق پست صورت می‌گیرد. ضمنا اگر همراه ما باقی بمانید، به‌زودی و به‌صورت موقت این کتاب را با تخفیف ویژه می‌توانید تهیه کنید. منتظر خبرهای آینده ما در مرکز دنیای جادوگری باشید. توجه داشته باشید که فروش این کتاب به‌زودی آغاز خواهد شد و از تمام رسانه‌های مرکز دنیای جادوگری به اطلاع شما خواهیم رساند.

فروش اینترنتی کتاب رمان ایکاباگ، اثر جی.کی.رولینگ با ترجمه فارسی حسین غریبی

کیفیت چاپ

برای چاپ کتاب از کاغذ مرغوب بالکی استفاده شده که مزایای زیر را دارد:

  • وزن آن سبک است و می‌توانید بدون دست‌درد یا گردن‌درد ساعت‌ها مطالعه کنید
  • رنگ نخودی آن برای مطالعه مناسب است و حس خوبی ایجاد می‌کند
  • در تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و در نتیجه دوباره به چرخۀ طبیعت بازمی‌گردد و محیط زیست را آلوده نمی‌کند
  • به دلیل نبود مواد شیمیایی، برای کتابخوانان حساسیت ایجاد نمی‌کند
  • دارای نشان استاندارد محیط زیستی بین‌المللی (FSC) هستند

طرح جلد کتاب

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، طرح جلد اصلی کتاب چیزی نیست که در نسخه ما استفاده شده. متاسفانه طرح جلد اصلی در چند مرحله توسط وزارت فرهنگ و ارشاد رد شد و مجبور به اعمال تغییر کلی در طرح جلد شدیم.

حذفیات کتاب

حذفیات این کتاب بسیار کم بوده و تا جایی که قوانین رایج اجازه کار دادند، ترجمه به متن اصلی وفادار است. ضمنا فایل حذفیات کتاب در آینده و بصورت رایگان در سایت برای استفاده همگان قرار خواهد گرفت تا تجربه صد در صد کاملی از مطالعه این کتاب جذاب داشته باشید.

مطالعه رایگان کتاب

ما از قبل ۱۳ فصل اول این کتاب را به‌صورت رایگان در مرکز دنیای جادوگری منتشر کردیم که از این لینک می‌توانید مطالعه کنید.

کمک خیریه

خانم رولینگ درآمدهای حاصل از فروش کتابش را به گروه‌های پرخطر آسیب‌دیده بر اثر کرونا اختصاص داده؛ ما در مجموعۀ مرکز دنیای جادوگری و دمنتور سعی کرده‌ایم با ترجمه‌ای خوب، این کتاب را در اختیار شما قرار دهیم و بخشی از درآمدهای حاصله از فروش آن را به کودکان نیازمند اهدا خواهیم کرد تا سهمی در آرمان خانم رولینگ برای مبارزه با پر شدن پرورشگاه‌ها داشته باشیم که یکی از درون‌مایه‌های کتاب‌های هری پاتر و حتی… اجازه بدهید بدون اسپویل معرفی کتاب را بخوانیم:

معرفی داستان

افسانۀ ایکاباگ نسل‌به‌نسل بین اهالی سرزمین کورنوکوپیا نقل شده و سینه‌به‌سینه پراکنده شده بود. امروزه دیگر همه داستانش را می‌دانستند: در شمالی‌ترین جای کشور، در مردابی وسیع و تاریک و مه‌آلود، هیولایی زندگی می‌کند. می‌گفتند این هیولا بچه‌ها و گوسفندها و حتی آدم‌های بالغ را می‌خورد.

اگر به هرکسی در سرتاسر سرزمین کورنوکوپیا می‌گفتید که چه مشکلات بزرگی قرار است برای کورنوکوپیا رخ دهد و تنها دلیلش افسانۀ ایکاباگ است، حتماً می‌خندیدند. آن‌ها تحت حکمرانی شاه فِرِد بی‌باک و در شادترین سرزمین دنیا زندگی می‌کردند. یک داستان که برای ترساندن بچه‌ها ساخته شده، چه ضرری می‌توانست برساند؟

۱۲ دیدگاه

  1. خسته نباشید
    برای سفارش کتاب کجا باید اقدام کنیم
    همین کتاب فایل الکترونیکی هم داره؟

  2. سلام. از این خبر به شدت خوشحال شدم. واقعا به کتابی از خانم رولینگ نیاز دارم.
    لطفا هر چه زودتر کتاب رو برای فروش قرار بدین. ممنونم 🙂

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *