آیا گالادریل هم از پنسیو استفاده می‌کرد؟

از باستانی‌ترین الف‌هایی که همچنان در سرمین‌میانه باقی مانده، می‌توان به بانو گالادریل اشاره کرد. الفی شیردل از الف‌های برین آردا.

سوالی که هست این است که آیا این بانوی شیر دل هم در پس جنگل لوتلورین پنسیو یا قدح اندیشه‌ای داشت که با آن بتواند افکار خود را سامان ببخشد؟ یا اینکه با توجه به توانایی‌های این الف برین، تغییراتی در کاربری پنسیو بوجود آمده بود که بتوان از آن استفادهٔ دیگری کرد؟

زمانی که فرودو بگینز به همراه یاران حلقه شب را در لوتلورین سپری می‌کردند، گالادریل او را فراخواند و در کاسه‌ای جادویی تصاویری را به فرودو نشان داد از آیندهٔ احتمالی سرزمین میانه در صورتی که فرودو موفق به نابودی حلقهٔ یگانه نمیشد.

ماهیت این ظرف چه بود؟

آیا آن ظرف هم پنسیو بود که با جادویی توانایی‌ای فراتر از دیدن خاطرات و منظم کردن افکار پیدا کرده و می‌تواند آینده‌های احتمالی را نشان دهد؟

چگونه این پنسیو از دنیای جادوگری وارد آردا شده؟

یک دیدگاه

  1. اگر بخواهیم سرزمین میانه رو با دنیای جادوگری قاطی کنیم این پنسیو نبوده که رفته سرزمین میانه! (از طرفی گالادریل دیگه توی سرزمین میانه حضور ندارد چون اگر وقایع هاگوارتز رو دوره معاصر(بعد از عصر چهارم و حکومت آتانی) و بعد از عصر سوم آردا در نظر بگیریم،گالادریل در پایان عصر سوم سرزمین میانه رو ترک میکنه…. به احتمال زیاد یکی از اجداد دور چهار موسس هاگوارتز قدح اندیشه رو در لوتلورین پیدا می‌کنه و بعد از تاسیس هاگوارتز این شی ارزشمند جزو غنیمت های دنیای جادوگری میشه…

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *