همانطور که به جادوگران در مدرسه جادوگری در درس دفاع در برابر جادوی سیاه آموزش داده می‌شود دمنتورها با نزدیک شدن به انسان امید و شادی را از آنها میگیرند حال دمنتورها فراتر از آنها رفته و به دنبال دو فرد ماگل به نام امید و شادی هستند.

امید و شادی چه کسانی هستند؟

امید.ک ملقب به آقای دمنتور فردی است که از سال ۱۳۸۴ با افشای راز جادوگران همواره تحت تعقیب وزارت سحر و جادو بوده است وی با انتخاب نام دمنتور برای خود به دنبال فریب وزارت سحر و جادو و طرح دوستی با دمنتورها بوده است او همچنین سایتی به همین نام تاسیس کرده و پس از رسوایی مجبور به بستن آن شد. جعل اسم، فروختن نوتلا و فرمند و افشای چهره دمنتورها از جمله اتهاماتی است که سبب بسته شدن این سایت شده است.

امید ک پس از بستن سایت خود مدتی فعالیت چشمگیری نداشته و پس از مدتی با پادکستی به نام لوموس دوباره فعالیت خود را اغاز کرد. امید ک و شادی ش از اعضای این پادکست با پرده برداری از توالت رفتن و آشپزی کردن دمنتورها خشم آنان را برانگیختن و در حال حاضر دمنتور ها به دنبال امید و شادی هستند. گفتنی است دو نفر دیگر از اعضای این پادکست با وِرد برو گمشو بابا تو کوتیشن مارک دمنتورها را از خود دور کرده اند و جادوی حفاظتی اطراف این پادکست درست کرده اند.

یک دیدگاه

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *