به تازگی شایعه‌ای عجیب در سرتاسر دنیای جادوگری منتشر شده است که با سرعت به مهم‌ترین گفت‌وگوی خانواده‌های جادوگری سر میز شام تبدیل شده.
یکی از اعضای خانواده مالفوی ۳ سال در مسند قدرت در دنیای ماگل‌ها بوده است.
الکساندر بوریس دو ففل جانسون که در دنیای جادوگری با اسم بوریس جان مالفوی شناخته می‌شود ۳ سال نخست‌وزیر بریتانیا بوده و توانسته است نفوذ گسترده‌ای در دنیای ماگل‌ها داشته باشد.
بوریس جانسون از سال ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ پس از استعفای ترزا می از نخست‌وزیری، نخست وزیر یتانیا شد. حالا شایعه قوی‌ای منتشر شده که بوریس با انجام طلسم فرمان توانسته ترزا می را به استعفا مجبور کند و خود به قدرت بنشیند.
از آن‌جایی که جادوگران اخبار دنیای ماگل‌ها را پیگیری نمی‌کنند این خبر تا به امروز منتشر نشده بود.
بوریس جانسون در سالهای نخست‌وزیری خود توانسته بسیاری از مالفوی‌ها را در مقام‌های مختلف استخدام کند که بعد از استعفایش در سال ۲۰۲۲ آن‌ها هنوز در این مقام‌ها باقی مانده‌اند.
بسیاری از جادوگران فکر می‌کنند بوریس جانسون با این کار به خانواده سلطنتی نزدیک شده تا بتواند یکی از مالفوی‌ها را با معجون پالیجوس به جای پادشاه انگلستان بنشاند و آرزوی دیرینه خانواده خود برای پادشاه انگلستان شدن را به واقعیت تبدیل کند.
بعد از انتشار این خبر وزارت سحر و جادو بوریس جانسون یا همان بوریس مالفوی را دستگیر کرده و به دلیل نفوذش، خیلی نرم و مهربان سعی دارد از زبان اون حرف بکشد که آیا این شایعات واقعیت دارد یا خیر.
اگر این شایعات واقعیت داشته باشد احتمالا پادشاه چارلز که در مسند قدرت است یکی از اعضای خانواده مالفوی است.
منتظر اخبار جدید درباره این شایعه باشید.
آبتیموس معصومی نژاد لندن.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *