خانواده مالفوی با وجود تلاش‌های دراکو مالفوی و پسرش همچنان نزد بسیاری از خانواده‌های با اصالت جادوگری اعتبار چندانی ندارد چرا که از نظر آن‌ها لوسیوس مالفوی در زمان قدرت گرفتن لرد سیاه همان نقشی را بازی می‌کرد که شکر برای چای سیاه؛ یعنی شیرین کردن ماجرا!
این فرد بعد از سقوط اولیه لرد سیاه، با نفوذ و اعتباری که داشت وارد وزارتخانه شد و به عقیده بسیاری عامل اصلی واکنش احمقانه وزارتخانه به بازگشت لرد سیاه بود.
بعد از آن و با به قدرت رسیدن لرد سیاه، این فرد همچنان در مسند قدرت باقی ماند، خانه‌ی او یکی از پایگاه‌های اصلی مرگ‌خواران بود و هرچند به خاطر بی‌کفایتی ذاتی‌اش از حلقه نزدیکان ولدمورت کنار گذاشته شد، با این وجود طمع این فرد هرگز به اتمام نرسید.
خوانندگان عزیز حتما در جریان حرکات منزجرکننده وزارتخانه مبنی بر تسویه‌‌های سازمان‌یافته جامعه جادوگری در زمان قدرت‌گیری لرد سیاه هستند (چنانچه در جریان این جزییات نیستید توصیه می‌کنیم کمی بیشتر روزنامه خوانده و دوباره درس تاریخ جادوگری را به شکل مجازی بخوانید!)
در آن زمان، ماگل‌زاده‌ها تلاش می‌کردند از زیر گریگونتز هم شده شجره‌نامه‌ای مبنی‌بر اصیل‌زادگی خود پیدا کنند تا به عنوان گواهی به بازرسان وزارت سجر و جادو ارائه دهند.
شواهد جدید نشان می‌دهد که لوسیوس مالفوی در آن زمان از این نیاز بالقوه استفاده کرده و شجره‌نامه‌های تقلبی را به قیمتی گزاف (تا مبلغ پانصد گالیون هم تایید شده است) به افراد مختلف فروخته است. او حتی پا را فراتر گذاشته و در دفتر خاطراتش خود را به عنوان شیندلر ماگل‌زاده‌ها معرفی کرده است. ( چنانچه نمی‌دانید این فرد کیست مجبورید به سراغ نزدیک‌ترین ماگل اطراف خود رفته تا از چند و چون ماجرا مطلع شوید!)
در نهایت اما راز این فساد هولناک توسط یکی از فرزندان خانواده بریتز برملا شد.
جوانا بریتز گفت که مادرش شجره‌نامه‌ای را از لوسیوس مالفوی خریده و حالا درخواست کرده که غرامت آن شجره‌نامه را از خانواده مالفوی بگیرد.
تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشته و دادگاه تا  زمان صدور رای نهایی بخشی از میراث خانواده مالفوی را مصادره کرده است.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *