همون طور که از اول امسال بهتون گفتیم، پادکست لوموس به‌صورت تمام تصویری ضبط و پخش شد. ما این روش هم خواستیم آزمایش کنیم تا ببینیم بازخورد شما چیه.

با توجه به کمبود تجهیزات صوتی در استودیو، تصمیم جدید ما این شده که از قسمت ۱۰ جام آتش برگردیم به قالب صوتی و هر وقت که تونستیم امکانات صوتی بهتری برای استودیو داشته باشیم، دوباره بعضی قسمت‌ها رو تمام تصویری ضبط و پخش کنیم.

در ضمن برای اولین بار می‌خوایم فصل‌هایی که محتوای کمتری دارن رو برای جلوگیری از اتلاف وقت به‌صورت ادغام شده ضبط و پخش کنیم. مثلا قسمت ۱۰ و ۱۱ در قالب یک قسمت پخش میشه. نگران نباشین، قصد کوتاه کردن لوموس رو نداریم و ما حالا حالاها ول کن شما نیستیم و به‌صورت مداوم روش‌های مختلف رو آزمایش می‌کنیم تا هم خودمون راضی بشیم و هم نظر شما رو جلب کنیم!

جمعه ساعت ۱۷:۳۰ منتظر نسخه تصویری قسمت هشتم از جام آتش باشین.

حمایت مالی از لوموس

ما راه طولانی را در پیش گرفته‌ایم و مراحل تحقیق، تولید و ترجمه‌ی آن زمان و هزینه‌ی قابل توجهی برای ما دارد. در صورتی که از کار ما رضایت دارید و علاقمند به حمایت از پادکست لوموس هستید، کمک شما تاثیر مستقیم و به‌سزایی در روند کار ما، حفظ کیفیت و تضمین به پایان رساندن این پروژه طولانی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *