اخبار

بالاخره سومین قسمت از مجموعه سینمایی جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور بر روی پلتفرم‌های استریم دیجیتالی پخش شد و حالا نسخه‌ی با کیفیت اصلی از این فیلم در اینترنت پخش شد.

حالا فایل کیفیت بالای این فیلم به همراه زیرنویس فارسی رو از مرکز دنیای جادوگری می‌تونید دانلود کنید. توجه کنید که زیرنویس فارسی بصورت داخلی (SoftSub) در فایل ویدیو قرار داده شده. (نیاز به دانلود مجدد زیرنویس نیست و اگر نخواستید می‌توانید در پلیر خود زیرنویس را خاموش کنید یا به انگلیسی تغییر دهید.)

فایل‌ها با فرمت mkv x265 هستند و پیش از دانلود دقت کنید که نرم‌افزار و سخت‌افزار لازم برای پخش آن را داشته باشید.

دانلود فیلم سینمایی

۶ دیدگاه

  1. مرسی از لطفتون بابت آپدیت بودن.
    فیلم نه اونقدر که نقد شد بد بود و نه اونقدری که انتظار داشتیم خودشو نشون داد.با چند باگ مهم در روایت روبه روییم،که ضعف فیلنامه‌ایی بود مثلا دقیقا نقش داداش لینا چی بود؟حتی خاطره اونم ازش کشیده‌شد بیرون.
    یا چطوری پیمان خونی گسست بدون هیچ توضیحی؟
    کلی سوال بی پاسخ که به بدترین شکل برای ادامه دادن فیلم های طرح شد.
    میشد برای مجاب کردن مخاطب به دنبال کردن به شکل بهتر و جذابترین سوال طرح کرد.
    درضمن کسی می‌دونه که اون صحنه های مبارزه کجا اتفاق می‌افتاد؟؟جهان آینه ‌‌ایی،موازی یا نبرد ذهنی؟؟

  2. از اونجایی که هیچ وقت انتظارات بالایی از فیلم های دنیای جادویی، چه فیلم های هری پاتر و چه جانوران شگفت انگیز نداشتم، واقعا ناامید نشدم. حداقل کسی نمی تونه بگه که فیلم سرگرم کننده ای نبود. با یک دید واقع بینانه باید اذعان کرد که خانم رولینگ اونقدری که داستانگوی عالی و خوبی هست، فیلمنامه نویس خوبی نیست و به نظرم زیاد نسبت به جنبه ی بصری و دیداری وقایعی که روایت می کنه، توجه نکرده. مثلا مسابقات سه جادوگر رو در نظر بگیرید: فقط در مرحله ی اوله که تماشاگران می تونن با چشم خودشون رقابت قهرمان ها رو ببینند. در مرحله دوم باید یک ساعت تمام به سطح صاف و بی موج دریاچه خیره بشن و در مرحله سوم هم یه پرچین سبز شش متری جلوشون قد کشیده. تماشاگرها به کنار، حتی داورهای مسابقه هم قادر به دیدن رقابت قهرمان ها نیستند. یعنی در دو سوم از مراحل، تماشاگرها هیچ چیزی برای تماشا کردن ندارند. این نقطه ضعف کوچیکی نیست و من شخصا حاضر نبودم برای تماشای این مراحل بلیت بخرم.

  3. امکانش هست که تورنت رو هم بگذارید؟ برای من امکان دانلود از طریق این لینک وجود نداره. مرتبا پیام خطا میده که احتمالا بخاطر تداخل سرورهای ایرانی با سرورهای خارج از ایرانه. ممنون میشم

  4. حالا که دیگه همه فیلم رو دیدیم. فکر میکنید در حد فاصل دو فصل، برنامه گفت گویی درباره فیلم بگذارید؟

  5. ضمنا در خصوص گوش کردن به گفتگوها از طریق یوتیوب، آیا صرفا کلیک روی اون اپیزود کفایت میکنه؟
    یا باید کلش پخش بشه و اینطوری شما امتیاز لازم رو میگیرید؟
    علت سوالم اینه که من شرایطم طوریه که فایل صوتی رو دانلود میکنم و بعد در جای مناسب بهش گوش میکنم. به همین جهت، طریق یوتیوبی، برام عملی نیست. اما با کمال میل آماده ام که با کلیک روی هر چیزی که بتونه کمکی باشه، در این کار مشارکتی داشته باشم.
    همین الان با دو تا موبایلم، چندین بار هر اپیزود رو دانلود میکنم

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *