اخبار کتابخوانی سنگ جادو

کنت برانا و روث ویلسون به همراه هلنا بونهام کارتر فصل شانزدهم هری پاتر و سنگ جادو را به عنوان بخشی از برنامه هری پاتر در خانه مطالعه می‌کنند.

سِر کنت چارلز برانا، بازیگر و کارگردان ایرلندی، کارگردانی نسخهٔ سینمایی چندین نمایشنامه از ویلیام شکسپیر از جمله هنری پنجم(۱۹۸۹) را به عهده داشت. برانا در این فیلم علاوه بر کارگردانی در نقش هنری پنجم نیز به عنوان بازیگر ظاهر شد و برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردان نامزد جایزهٔ اسکار شد. وی در سال ۲۰۰۲ در فیلم هری پاتر و تالار اسرار نقش گیلدروی لاکهارت معلم دفاع در برابر جادوی سیاه را ایفا کرد که در آخر دیوانه شد و حافظه اش را از دست داد.

روث ویلسون بازیگر انگلیسی، در سینما، تئاتر و تلویزیون فعال است و تا به حال برنده‌ی دو جایزه‌ی الیور شده است. او در گلدن گلوب هم برنده‌ی بهترین بازیگر زن در مجموعه‌های تلویزیونی درام برای ایفای نقش در The Affair شد.

هلنا بونهام کارتر، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود در فیلم‌های معروفی همچون باشگاه مبارزه با بازی برد پیت و کارگردانی دیوید فینچر و سوئینی تاد با بازی جانی دپ سری فیلم‌های هری پاتر، آلیس در سرزمین عجایب و سخنرانی پادشاه شرکت کرده‌است. او در فیلم‌های هری پاتر نقش بلاتریکس لسترنج را ایفا می‌کرد.

منتظر چهره‌های آشنا و دوستان دیگری از دنیای جادوگری و فراتر از آن باشید تا در خواندن هر هفده فصل هری پاتر و سنگ جادو به سایت دنیای جادوگری کمک کنند. همه ویدیوهای کتابخوانی فصل‌های دیگر هری پاتر و سنگ جادو را از اینجا می‌توانید پیدا کنید.

ضمنا این قسمت را مانند قسمت‌های گذشته می‌توانید از اینجا در اسپاتیفای هم گوش کنید.

۴ دیدگاه

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *