اخبار

اول سال نو میلادی بود که برنامه‌ی ویژه‌ای از HBO Max به مناسبت بیستمین سالگرد اکران هری پاتر و سنگ جادو، با عنوان بازگشت به هاگوارتز پخش شد. ما در مرکز دنیای جادوگری این برنامه رو بصورت کامل برای دانلود همراه با زیرنویس فارسی در سایت قرار دادیم که اگر هنوز مشاهده یا دریافت نکردین، می‌تونید از اینجا سراغش برید.

حالا روزها بعد از پخش اولیه این برنامه، اما واتسون و تام فلتون مصاحبه‌های جداگانه‌ای انجام دادند و در مورد این برنامه صحبت کردن و احساساتشون رو به اشتراک گذاشتند.

اما واتسون با Vogue مصاحبه کرده و عکس جدیدی هم ازش منتشر شده. او در این مصاحبه در مورد احساسی‌ترین بخش برنامه، ارتباطش با بچه‌ها و احتمال انجام دورهمی برای سال‌های آینده هم صحبت کرد. در ادامه مصاحبه اما واتسون رو می‌تونید به فارسی بخونید.

یادته اولین بار چه زمانی خبر احتمال دیدار مجدد با بقیه رو برای بیستمین سالگرد شنیدی؟

تام [فلتون] بازی رو با میزبانی یه گردهمایی دیگه برای ۱۹مین سال واگذار کرده بود. برای همین احتمال برگزاری بیستمین سالگرد توی ذهن من خیلی بزرگتر بود!

چه حسی داشتی وقتی دوباره در کنار دوستان بازیگرت در اون دکور‌های فوق‌العاده نشستی؟

واقعا مثل بهشت بود. خیلی خوشحالم که دکور‌ها هنوز وجود دارند! بخش زیادی از دکورهای فیلم به محض تموم شدن صحنه، خراب می‌شدند. خیلی خوشحالم که هنوزم اونجا هستن تا بقیه مردم و از جمله خودم ازشون لذت ببریم. استوارت کریگ واقعا یه نابغه است. کاری که انجام داد عالیه.

نشستن با دنیل ردکلیف و روپرت گرینت در یه اتاق مشترک گریفیندوری چطور بود؟

خیلی احساسی و همچنین حساس بود که همچین لحظه‌ی صمیمانه‌ای رو تونستم از نزدیک تماشا کنم. بیشتر از همه از داشتن مجری برنامه خوشحال بودم که می‌تونست این سوال‌ها رو از ما بپرسه و همین‌طور شاهد این باشه که ما سه تا چطوری چیزهای مختلف و مشابه رو تجربه کردیم. عاشق این بودم که هر کدوم چیزهای مختلفی رو یادمون مونده بود.

آخرهای برنامه یه لحظه دوست‌داشتنی با روپرت داشتی. آیا این احساسی‌ترین لحظه‌ی دورهمی برات بود یا چیز دیگه‌ای بود؟

نه، احساسی‌ترین لحظه برای من همین بود. روپرت وقتی چیزی رو میگه، واقعا صادقانه میگه. از اینکه انقدر با مهربونی و در عین آسیب‌پذیری تصمیم می‌گیره این چیزا رو عمومی بگه، واقعا تحت تاثیر قرار می‌گیرم. همین طور برای دن، اونم واقعا منو تحت تاثیر قرار داد که در همه‌ی این سال‌ها در مورد اینکه چقدر برای من به عنوان یه دختر همه چیز متفاوت بود، فکر می‌کرده.

واکنش‌ها به دورهمی شگفت‌انگیز بود. آیا تو، دن و روپرت عضو گروه چتی هستین، و اینکه در موردش صحبت می‌کنین؟

هر دوشون از واتس‌اپ و به‌صورت کلی از گوشی موبایلشون متنفرن. در اصل ما سه تا واقعا سعی می‌کنیم که از وسایل الکترونیکی دوری کنیم، برای همین زیاد برای گفتگوهامون به درد نمی‌خوره. چت گروهی نداریم ولی به صورت جداگانه با هم صحبت می‌کنیم. چهارشنبه روپرت عکس [دخترش رو] برام فرستاد و از دیدنش ذوق مرگ شدم. من و دن معمولا سعی می‌کنیم همدیگه رو آروم کنیم. هر دو اکثر مواقع سعی می‌کنیم از مرکز توجه‌ها دور بمونیم و از حمایت از همدیگه لذت ببریم. چون می‌دونیم که موج دیگه‌ای از توجه‌ها در راهه.

و آیا برای ۲۰ سال آینده قصد برگشت مجدد به هاگوارتز رو دارین؟

قطعا.

برنامه‌هات برای سال ۲۰۲۲ چیه؟

باید منتظر موند و دید. اما پروژه‌هایی وجود داره…

تام فلتون هم در حاشیه‌ی برنامه‌های تبلیغاتی فیلم جدیدش با نام «نجات سینما»، با BBC The One Show مصاحبه کرد و در مورد برنامه‌ی بازگشت به هاگوارتز صحبت کرد. ویدیوی تام را از اینجا در یوتوب می‌توانید ببینید.

۱۶ دیدگاه

  1. نمیدونم چرا همش حس میکنم این ۳تا اونقدم نزدیک نیستن الان دیگه و مجبورن برای جلب توجه مخاطب اینجوری بگن 🙁

  2. قسمت قابل توجهش اونجاعه که گفت قصدبازگشت ب هاگوارتز دارن.
    در عین ناممکن بودنش باز هم کورسوی امیدی بهم داد.

    1. البته یمدته کلن از دست وارنر برادرز اعصابم خورده. از کنار گذاشتن جانی دپ از جانوران شگف انگیز تا نساختن فرزند نفرین شده :”/

  3. واو یسسسسس مطمئنم هری پاتر و میسازننننن=)
    تام چرا انقد کم مصاحبه کرده؟:/
    تکلیف ما مالفوی هدا مشخص نشده هنو…:(

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *