اخبار اخبار لوموس

این شنبه همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل جاری پادکست لوموس در سال ۱۴۰۱، خبر خداحافظی شادی عزیز با پادکست را شنیدید یا از این ویدیو در یوتوب مشاهده کرده‌اید.

از طرف مرکز دنیای جادوگری این خبر واقعاً برای ما هم غم‌انگیز بود که یکی از میزبانان پادکست لوموس تصمیم به جدایی (هرچند موقت) از دنیای جادوگری گرفته. شادی همیشه یکی از میزبان‌های مورد علاقه‌ی شنونده‌ها بوده و نظرات جالب و دیدگاه‌های عمیقی در مورد دنیای جادویی داشته است. او با صدای گرم و شوخ طبعی خودش، جوی شاد و دوستانه را در پادکست ایجاد می‌کرد. حتما شما هم واقعاً احساس می‌کنید که یک دوست از ما جدا شده و دل همه‌ی ما برای شنیدن صدای او در هر قسمت تنگ می‌شود. اما باید به اطلاع شما برسانیم که صدای خوب شادی را به عنوان راوی نقل‌قول‌های فارسی در فصل جدید از پادکست لوموس برای کتاب هری پاتر و جام آتش همچنان خواهید شنید. علاوه بر این خوشحالیم که شادی به دنبال رویاهای خود می‌رود و امیدواریم که در آینده موفق و خوشبخت‌تر از همیشه باشد. ما در مرکز دنیای جادوگری قدردان تمام زحمات و تلاش‌هایی هستیم که او برای پادکست لوموس انجام داده و امیدواریم که همیشه یک جادوگر واقعی بماند.

در کنار این خبر ناراحت‌کننده‌، خبر خوشحال کننده‌ای هم برای لوموس داریم. از فصل بعد یک میزبان جدید و بسیار شگفت‌انگیز خواهیم داشت که با ما به بررسی دنیای جادویی هری پاتر می‌پردازد. میزبان خانم خوش‌صدای جدید لوموس یک طرفدار واقعی و متخصص هری پاتر با شخصیتی جذاب و پرانرژی است که صدای گرم و دلنشینی دارد. مطمئنیم که شما هم مثل ما از حضور او در پادکست لذت خواهید برد. بنابراین از فصل بعدی، با ما همراه باشید تا با میزبان جدید و هری پاتر، سفری هیجان انگیز و فوق العاده را تجربه کنید.

۱۴ دیدگاه

    1. خوبه گفتن که نقل قولا رو میگه! اگه ناراحت شده بود که کلا قهر کرده بود رفته بود نقل قولم‌ نمیگفت!
      احتمالا فشار روش خیلی زیاده و به یه مدت استراحت احتیاج داره.
      امیدوارم خوشحال باشه و خیلی زود برگرده

  1. خیلی ناراحتم
    کی وقت حمایت مالی میکنیم و پیام میذاریم ببخشید کمه، عصبانی بشه
    همتونو خیلییی دوس دارم اما شادی واقعا قلب تپنده پادکست و پرانرژی ترین دختری بود که میشناختم
    شادی جونم هرجا هستی موفق باشی و امیدوارم برگردی… خداروشکر نقل قولارو هستی

  2. خبرِ خداحافظیِ شادیِ عزیز برای من به اندازۀ قطعۀ A Window to the Past غم‌انگیز و نستالژیک هست. با وجود این از صمیم قلب امیدوارم روزهایی برات رقم بخوره شادی جان که به شکوهمندی قطعۀ Buckbeak’s Flight باشه.
    به امید بازگشتت…

    1. شادی نقش بسیار بزرگی در لوموس داشته و حتما خواهد داشت، یادمه چند وقت بود که حال روحی مناسبی هم نداشت، این اتفاق های چند ماه گذشته حتما تاثیر بدتری روش داشته

  3. شادی شین دوستداشتنی ، غم انگیزترین خبر رفتن تو از لوموس بود ولی امیدوارم وقتی میری دنبال رویاهات حتی از اون چیزی که فکر میکردی هم بهتر باشن، با کارما و لوموس حال من یکیرو که خیلی خوب میکردی ، حیفه که نیستی امیدوارم موفق باشی، خیلی دوست دارم

  4. حیف ،حیف ، حیف
    عاشق تک تکتون هستیم واقعا خیلی خوبین ، ولی مگه فیلم هری پاتر بدون یکی از کراکترهاش میشه ها ؟ها؟ ها ؟
    امیدوارم بهتربنها واسه همتون پیش بیاد ، دمتون گرم با لوموس کاری کردین که یه عالمه آدم حس و حال خوب پیدا کنن، وسط جنگ ظآدم به انرژی احتیاج داره

  5. واقعا از شنیدن خبر رفتن شادی ناراحت شدم….
    اما امیدوارم بعد از این همه هرجا که باشه خوشحال و موفق باشه و خوش آمد میگم به عضو جدید لوموس:)

  6. من از خیلی قدیم طرفدار این پادکست بودم. از همون کتاب اول، پیگیرش بودم. چون ۱۸ ساله که طرفدار هری پاترم
    کلی کمک مالی هم کردم

    ولی میلاد رفتارش توی گروه تلگرام خیلی بد و زشت و زننده و افتضاح بود و باعث شد نا امید بشم و برا همین دیگه یه مدت طولانی سایت نیومدم و زده شدم.

    احتمالا شادی هم برا همین رفت و دیگه نتونست رفتارای میلاد رو تحمل کنه.

    الانم اومده بودم خبر سریال هری پاتر رو بخونم که دیدم شادی رفته

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *