اخبار

در مصاحبه جدید Deadline با دنیل ردکلیف، او درباره ایفای نقش هری پاتر و همچنین احساساتش درباره سریال تلویزیونی جدید HBO که در آن بازیگر دیگری نقش او را بازی می‌کند، صحبت کرد.

در این مصاحبه از دنیل پرسیده شد وقتی در برادوی می‌بینی نمایش هری پاتر داره انجام میشه برات عجیب نیست؟

«همیشه فکر کنم میدونستم که دنیای پاتر قراره بزرگ و بزرگتر بشه. فکر کنم اجرای اون نمایش برام عجیب نباشه. بعضی وقت‌ها که می‌بینم مردم از فروشگاه هری پاتر میان بیرون شاید برام عجیب باشه و راه خودم رو کج کنم. ولی فراتر از اون برام عجیب نیست. مخصوصا حالا که سریالش معرفی شده. پاتر همیشه قرار بود بزرگ و بزرگتر بشه و ادامه پیدا کنه. انقدر پدیده ادبی بزرگی هست که با فیلم‌هایی که ما ساختیم تموم نشه. برای همین همیشه حدس میزدم این اتفاق‌ها بیافته و مشکلی هم نیست.»

این بازیگر توضیح داد که می‌دانست شخصیت هری پاتر مانند شرلوک هولمز خواهد شد و بنابراین ضروری است که شخص دیگری او را بازی کند:

«فکر نمی‌کنم عجیب باشه – مسئله‌ای که خیلی جالبه اینه که فکر می‌کنم هری پاتر همیشه قرار بود مثل شرلوک هولمز بشه. مثلا اونایی که بازی بازل راثبون رو در نقش شرلوک هولمز دیدن، فکر کردن ‘هیچکس دیگه نمیتونه این کارو بکنه.’ اما، خوب می‌دونی، این اتفاق افتاد. پس این نقش هم به کس دیگه‌ای منتقل میشه.»

«چیز عجیبی که الان تو ذهنم هست اینه که احتمالا یه بچه هشت ساله‌ای جایی هست که زندگیش تو چند سال آینده عوض خواهد شد. ذهنم به این فکر می‌رسه… اما فکر می‌کنم ادامه‌ی فیلم‌ها، یا در این مورد، سریال، چیزی بود که حتما اتفاق می‌افتاد.»

۷ دیدگاه

  1. دنیل که هیچی مهم نیست… من نمیتونم کسی رو بجز روپرت رو در نقش رون قبول کنم روپرت نزدیکترین تصورم من به رون بود خودشم تو مصاحبه هاش اینو می گفت انگار تو یه خانواده پرجمعیتم بزرگ شده بود وخلاقیتی تو اون سن برای بازی نقش رون داشت عالی بود و همچنین هرماینی خیلی سختمه جای این دونفر بازیگرای دیگه رو ببینم هرچند از ساخته شدن سریالش خیلی خوشحالم
    و رابی کالترین عزیزم… فکر کنم انتخاب بازیگرای سریال کار خیلی سختی باشه امیدوارم گند نزنن به تصوراتمون

  2. دنیل که هیچی مهم نیست… من نمیتونم کسی رو بجز روپرت رو در نقش رون قبول کنم روپرت نزدیکترین تصورم من به رون بود خودشم تو مصاحبه هاش اینو می گفت انگار تو یه خانواده پرجمعیتم بزرگ شده بود وخلاقیتی تو اون سن برای بازی نقش رون داشت عالی بود و همچنین هرماینی خیلی سختمه جای این دونفر بازیگرای دیگه رو ببینم هرچند از ساخته شدن سریالش خیلی خوشحالم
    و رابی کالترین عزیزم…فکر کنم انتخاب بازیگرای سریال کار خیلی سختی باشه امیدوارم گند نزنن به تصوراتمون

  3. هر چند برای ساخت این سریال یکم نگرانم که شاید ۱‌درصد خرابش کنن، اما بیشتر امیدوارم اونقدری خوب باشه که یه عالمه آدم دیگه رو به دنبای جادوویی خودش بکشه و پر از لذت باشه!

  4. هر چقدر هم که خوب باشه اصلا نمیتونه جای اون هری پاتر رو بگیره دنیل اما روپرت مایکل رابی هلن هلنا و الن نزدیک ترین واقعی تریت و جادویی ترین تصور از دنیای جادوگریه و بدون اونا قرار نیست این مجموعه ی جدید جای قدیمیه رو بگیره

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *