اخبار

طرح‌جلد رسمی کتاب هفتم از مجموعه کارآگاهی کورمورن استرایک رونمایی شد. خلاصه داستان قسمت هفتم از این کتاب هم با این جزییات منتشر شد:

در قسمت هفتم از مجموعه استرایک، کورمورن و رابین باید مردی را که در دام یک فرقه خطرناک گیر افتاده است نجات دهند.

پدری نگران در تماس با کورمورن استرایک کارآگاه خصوصی، می‌گوید که پسرش ویل، به یک فرقه مذهبی در اعماق حومه‌ی نورفولک پیوسته است.

در لایه بیرونی ماجرا، یک کلیسای بین‌المللی وجود دارد که ادعا می‌کند برای صلح و دنیایی بهتر فعالیت می‌کند. اما استرایک متوجه لایه‌های پنهانی بسیار شیطانی و مرگ‌هایی بدون توضیح در آنجا می‌شود.

برای نجات ویل، رابین الاکات شریک تجاری استرایک، تصمیم می‌گیرد که به فرقه نفوذ کند و به نورفولک می‌رود تا به صورت ناشناس در میان اعضای آن زندگی کند. اما آمادگی خطراتی که در انتظارش است را ندارد و از هزینه‌هایی که در این راه باید بدهد مطلع نیست.

کتاب جذاب «گور در حال دویدن» هفتمین قسمت از داستان‌های استرایک و رابین را در ماجرایی فراموش نشدنی ادامه می‌دهد.

جدیدترین کتاب از مجموعه کورمورن استرایک نوشته جی.کی.رولینگ با عنوان The Running Grave به‌زودی و در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) منتشر خواهد شد.

۳ دیدگاه

  1. وااایییی خداجونم
    ما فعلا باید منتظر چاپ کتاب ششم باشیم
    وقتی مجموعه ایترایک رو میخونم این حسو بهم میده که انگار رولینگ داره برای طرفداری هری پاتر یه مجموعه مناسب سنشون رو مینویسه و دقیقا تمرکز داره به دغدغه‌های که در این سن دارن اینکه شخصیت اصلی های کتابش الان سی و چند سال از عمرشون گذشته ولی هنوز نه در زندگی عاطفی و نه در زندگی کاریشون به یک ثبات نرسیدن و زخم هایی که از گذشته خوردن رو هنوز با خودشون دارن خیلی شبیه وضعیت جوان های خودمون و دغدغه‌های که دارن هست و این نشون میده که رولینگ مخاطبای هری پاتر رو فراموش نکرده و هنوز داره برای اونا مینویسه

  2. سلام به همگی
    میدونم این کامنت درباره سایت دیگه است اما ما هممون پاترهدیم و هوا ی هم رو داریم
    من امروز وقتی میخواستم وارد سایت جادوگران شم نتونستم و هی ارور میداد
    سلیت مشکل دار شده و خطا پیدا کرده ؟
    کی درست میشه ؟

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *