اخبار کتابخوانی سنگ جادو

آلیا بات به همراه الک بالدوین و دخترش کارمن، ما را با پروفسور اسنیپ استاد درس معجون‌ها در هاگوارتز آشنا می‌کنند.

آلیا بهات یک هنرپیشه، و خواننده اهل هند است. وی از سال ۲۰۱۲ میلادی تاکنون مشغول بوده‌است. اولین فیلم او با کارگردانی کاران جوهر فیلم دانش آموز سال است که همبازی‌های او یعنی وارون داوان و سیدارت مالهورترا نیز اولین فیلم آن هاست.

از دیگر فیلم‌های او می‌توان به زندگی عزیز (همکاری مشترک با شاهرخ خان) و پسران کاپور و عروس بدرینات اشاره کرد.

الک بالدوین مجری تلویزیون و بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌های معروفی که او در آن بازی کرده می‌توان به طلوع مرکوری اشاره کرد.

الک گفت: «من و دخترم عاشق هری پاتریم. افتخار بزرگی بود که بخشی از برنامه مطالعه هری پاتر در خانه برای بقیه باشیم و تا جایی که می‌تونیم از خونه بودن بتونیم استفاده مفید کنیم. امیدوارم از شنیدن داستان لذت ببرید.»

منتظر چهره‌های آشنا و دوستان دیگری از دنیای جادوگری و فراتر از آن باشید تا در خواندن هر هفده فصل هری پاتر و سنگ جادو به سایت دنیای جادوگری کمک کنند. همه ویدیوهای کتابخوانی فصل‌های دیگر هری پاتر و سنگ جادو را از اینجا می‌توانید پیدا کنید.

ضمنا این قسمت را مانند قسمت‌های گذشته می‌توانید از اینجا در اسپاتیفای هم گوش کنید.

۳ دیدگاه

  1. ممنون از اینکه قرارش دادین 🙂 حال و هوای این روزا مثل همون روزای تاریکه هاگوارتزه وقتی آمبریج وارد سرسرای اصلی شد … همونقدر بی روح … نه کوییدیچی … نه بازی … نه خنده و شادی … یا حال و هوا شبیه زمان رسیدن دمنتوراست … وقتی دیگه هیچ شادی حس نمیشه … یا شبیه شبی که دامبلدور همه مارو تنها گذاشت و رفت … همونقدر تلخ …آخ از این روزا … تو این روزای تلخ روزگارم و کنار کنکور تنها زمانی که میام سایت شما حالم خوب میشه .. ببخشید که زیاد نوشتم ولی میخوام بدونین این سایت یه جور مسکن برای تنهاییای منه … باید اینو میگفتم تا بدونم تنها نیستم دیگه ! بازم ممنونم 🙂

  2. چرا بقیه اش رو نمیذارین ؟
    ۱۱ تا اومده ولی شما رو ۸ گیر کردین/:
    میشه از چیز های هنری سایت اصلی هم یکم بذارین؟مثل اون سنگ ها و بوک مارک و …

  3. خیلی جذابه که تو این اوضاع وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام تو سایتتون و هری پاتر گوش میدم و واقعا روحم تازه میشه.ممنونم ازتون

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *