اخبار کتاب‌های مرتبط

امروز دو کتاب از دنیای جادوگری برای اولین‌بار با ترجمه فارسی از حسین غریبی به فروشگاه دمنتور اضافه شده تا طرفدارهای ایرانی هری پاتر هم از این کتاب‌های کمتر شناخته‌شده از جی.کی.رولینگ بهره‌مند بشن. جهت تهیه این دو کتاب از این صفحه در فروشگاه دمنتور می‌تونید اقدام کنید.

کتاب معجون‌ها اثر زیگمونت باج

این کتاب بر اساس مطالب نوشته‌شده توسط جی. کی. رولینگ برای بازی تعاملی کتاب معجون‌ها جمع‌آوری شده است که شرکت سونی آن را منتشر کرده است. این بازی محتواهای دیگری نیز دارد که در این کتاب تنها بخش‌های اصلی آن که توسط جی. کی. رولینگ به نگارش درآمده‌اند گردآوری شده و برای اولین بار در قالب کتاب چاپ شده است.

جی. کی. رولینگ در این کتاب به توضیح هفت معجون مشهور دنیای هری پاتر پرداخته است. در کنار مراحل تهیه هر معجون، جی.کی. رولینگ در خصوص ویژگی‌های مواد اولیه معجون‌ها شامل گیاهان و موجودات جادویی نیز توضیحاتی داده است که برخی از آن‌ها برای اولین بار منتشر شده‌اند.

همچنین رولینگ از زبان نویسنده (زگمونت باج) که شخصی گوشه‌گیر و نسبتاً بدجنس است، داستان‌های کوتاه مفرح و جذابی در خصوص آزمایش و کشف معجون‌ها نقل کرده است که از خواندن آن‌ها لذت خواهید برد.

کتاب وردها اثر میرندا گاسهاک

این کتاب بر اساس مطالب نوشته‌شده توسط جی. کی. رولینگ برای بازی تعاملی کتاب وردها جمع‌آوری شده است که شرکت سونی آن را منتشر کرده است. این بازی محتواهای دیگری نیز دارد که در این کتاب تنها بخش‌های اصلی آن که توسط جی. کی. رولینگ به نگارش درآمده‌اند گردآوری شده و برای اولین بار در قالب کتاب چاپ شده است.

جی. کی. رولینگ در این کتاب به توضیح ۲۲ ورد مشهور دنیای هری پاتر پرداخته است. در کنار توضیحاتی در خصوص هر جادو، ورد جادویی و حرکت چوب‌دستی‌ای که برای اجرای این جادوها نیاز است، رولینگ (با نام مستعار میرندا گاسهاک، نویسنده کتاب‌های درسی استاندارد وردها در دنیای هری پاتر) به تاریخچه و داستان کشف برخی از وردهای مهم نیز پرداخته است که همگی داستان‌های کوتاه مفرح و جذابی هستند که از خواندن آن‌ها لذت خواهید برد.

همچنین میرندا گاسهاک (جی. کی. رولینگ) در انتهای هر فصل از کتاب یک چیستان به صورت شعر آورده است که هر کدام حاوی پیام پنهانی در خصوص ویژگی‌ها و عاداتی است که باعث پیشرفت ساحره‌ها و جادوگران می‌شود. هر چیستان روایت زندگی یک ساحره یا جادوگر است که یکی از خصوصیات لازم را نداشته و بهای آن را پرداخته است. در پایان کتاب پاسخ تمام چیستان‌ها در قالب یک شعر دیگر آورده شده است.

۳ دیدگاه

  1. سلام خوبید چندروز پیش سه تا کتاب سفارش دادم که یکی از اونا کتاب معجون ها بود تحویل کتاب ها چند روز طول میکشه؟ممنون میشم جواب بدید

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *