اخبار

سایت رسمی دنیای جادوگری در خبری اعلام کرد: اسکولاستیک و بخش کودک و نوجوان بلومزبری کتاب کادویی مصور و زیبای جدیدی را از تعطیلات جادویی دنیای هری پاتر منتشر خواهند کرد.
این کتاب که در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴مهر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد، با طراحی‌های خاطره‌انگیز و روایتی جذاب خوانندگان تمام گروه‌های سنی را مجذوب خود خواهد کرد.

نقاشی‌های «کریسمس در هاگوارتس» با الهام از رمان هری پاتر و سنگ جادو اثر جی. کی. رولینگ خواهد بود و خوانندگان را به دنیای جادو و شگفتی می‌برد. زیئی گائو، تصویرگر این کتاب، با حرکات قلم‌مویش اولین کریسمس هری در مدرسۀ سحر و جادوی هاگوارتس را به تصویر می‌کشد که چشم‌اندازهای پوشیده از برف و تزیینات براق صحنۀ تعطیلاتی جادویی را رقم می‌زنند. این کتاب شامل گزیده‌ای از متن اولین کتاب رولینگ خواهد بود.

کریسمس در هاگوارتس - جغد برفی و مدرسه زیر برف

گائو که متولد پکن است، از «تجربۀ بصری عمیقی» صحبت کرده که این کتاب شما را به آن خواهد برد.

او می‌گوید: «بااینکه جغدی که دعوت‌نامۀ هاگوارتسم را باید می‌آورد پیدایم نکرد، خودم را بسیار خوش‌شانس می‌دانم که جزو تصویرگران این کتاب‌های محبوب شدم و با دید هنری خودم می‌توانم در ساختن دنیایش سهیم باشم.»

کریسمس در هاگوارتس هگرید و درخت کریسمس

«در این کتاب، عناصری از دنیای جذاب جادوگری و رسوم سنتی کریسمس را درهم آمیخته‌ام. دوست دارم تجربۀ بصری عمیقی را برای تمام کودکان و نوجوانان و بزرگسالانی به ارمغان بیاورم که آرزوی این را دارند که کریسمس را در هاگوارتس در کنار هری و دوستانش سپری کنند.»

کریسمس در هاگوارتز - هری و رون مشغول باز کردن کادوها

زیئی گائو، تصویرگر دیجیتال چینی‌الاصل و ساکن کاناداست که پیش از این نیز به‌طور مستقل تصاویری را از دنیای هری پاتر طراحی کرده است که در وب‌سایت او می‌توانید ببینید.

در ایالت متحده این کتاب ۱۹.۹۹ دلار و نسخۀ بلومزبری بریتانیا ۱۶.۹۹ پوند قیمت خواهد داشت. این کتاب با جلد سخت و روکش (داست جکت) منتشر می‌شود و ۴۸ صفحه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *