اخبار

طرفدارهای نسخه‌های سالگرد بیست‌سالگی از انتشارات انگلیسی بلومزبری امروز از دیدن طرح جلدهای جدید کتاب پنجم خوشحال خواهند شد.

بار دیگر لوی پینفولد، طراح نسخه‌های بیستمین سالگرد انتشار کتاب‌های هری پاتر در بریتانیا با طرحی جدید برای پنجمین داستان هری پاتر برگشت. جزییات این طرح جلدهای جدید را از تصاویر زیر مشاهده کنید.

این پنجمین طراحی این هنرمند استرالیایی است که از کتاب اول در انتشارات بلومزبری روی نسخه‌های بیست سالگی کار کرده است و در هر طرح جلد جزییات ریز جدیدی برای ما گذاشته.

لو در مورد طرح امسال گفت: «به نظرم قرار دادن این همه جزییات در یک فضای کوچک خیلی جالب و هیجان انگیز بود. همین جزییات خیلی ریز هست که باعث میشه واقعا لذت ببرم برای اینکه دیدنشون سخته و فکر میکنم وقتی تبدیل به چیزی میشه که میتونید در ان غرق بشید.» در این ویدیو در یوتوب می‌توانید مصاحبه با این هنرمند را در کانال رسمی سایت دنیای جادوگری ببینید.

این کتاب از هم اکنون در سایت رسمی بلومزبری قابل پیش خرید است و احتمال زیاد در تهران هم توسط شهرکتاب یا بوکلند پالادیوم به فروش خواهند رسید.

۹ دیدگاه

    1. به نظر من هم همون سری که دارم خوبه من دلیلی نمی بینم چیزی رو بخرم که دارمش و فقط بخاطر ظاهر جدیدش پول بدم در حالی که بعضی ها پول ندارن غذا بخورن

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *