ساعاتی پیش و در طول مسابقه‌ی فینال میان تیم انگلیس و ایرلند، اتفاق ناگواری رخ داد که خاطرات سال‌های پیش و آخرین میزبانی انگلیس تا کنون را زنده کرد.

جامعه جادوگری هنوز از بهت و شوک این اتفاق خارج نشده و بخش بزرگی از جادوگران زبردست در تلاش هستند تا پیشامدهای رخ داده در طول این مسابقه را از چشم جامعه ماگل‌ها مخفی کنند.

بازی فینال راس ساعت هشت شب برگزار شد. شگونه‌های هر دو تیم مثل همیشه و قبل از بازی به زمین امدند، چندین گل، چندین دندان شکسته و سر شکسته از نتایج بیست دقیقه ابتدایی بازی بود.

اما بعد از آن درست وقتی تمام تماشاچیان ایرلند یک صدا تیم خود را تشویق می‌کردند اتفاق عجیبی افتاد. شگونه‌های ایرلند ناگهان ظاهری عجیب گرفتند و نوعی ورد یا طلسم را روی زمین شکل دادند ( که برای جلوگیری از سواستفاده‌های آتی از شرح آن معذوریم.)

تماشاچیان تیم ایرلند با تصور اینکه این عبارت نوعی تشویق دسته جمعی‌ست، یک‌صدا عبارت مورد نظر را بیان کردند و بعد از آن…

خواندن ادامه مطلب به افراد زیر هفده سال و افراد بالای ۱۳۰ سال توصیه نمی‌شود!

و بعد از آن جمعی با شور و هیجان و کاملا غیرارادی عبارت را فریاد زدند، پا کوبیدند و با نعره‌های پی در پی عبارت را تکرار کردند. هیچ کس نمیداند چه کسی اولین‌بار چوبدستی کشید و عبارت را رو به سقف ورزشگاه فریاد زد. اما بعد از آن نعره‌ای اسرارآمیز در سراسر زمین مسابقه پیچید، سقف زمین بازی شکافت و یکی از خدایان ایرلندی (از شرح بیشتر ماجرا معذوریم) به همراه چندین اژدهای بزرگ (ابعادی برابر با سه برابر اژدهایان معمولی گزارش شده) وارد فضای ورزشگاه شدند.

تعدادی از جادوگران انگلیسی در همان لحظه شروع به مبارزه کردند. ولی متاسفانه هیچ یک از افسون‌ها روی خدای تشنه به خون کارگر نبود.

اژدهایان گرسنه نیز به مردم حمله کردند آخرین تلفات گزارش شده شامل ۶۰۰ مرگ، ۸۹۰ قطع عضو و تعداد زیادی اسیب‌دیدگی‌های جزیی و بزرگ شامل از بین رفتن حافظه، تداخل حافظه، منگی و گویش به زبان‌های باستانی‌ست.از آنجایی که سنت‌مانگو قابلیت مذیرش این تعداد مجروح را نداشت، بخشی از افراد در بیمارستان صحرایی تحت مداوا قرار دارند.

یکی از ژدها‌ها!!! در همان جنگل و در اثر طلسم‌های متعدد سرانجام بیهوش شده و هم‌اکنون برای تحقیقات بیشتر در اختیار تیم چارلی ویزلی (یکی از پیشکسوتان این حوزه) قرار دارد.

خدای ظاهر شده به همراه دو اژدهای دیگر اما همچنان مفقود هستند و از آنجایی که هیچ گزارش هولناک دیگری نه از جامعه ماگل‌ها و نه جامعه جادوگری دریافت نشده، امید آن می‌رود که فعلا خطر رفع شده باشد. 

منتظر اخبار تکمیلی باشید.

از تجمع مقابل بیمارستان سنت مانگو و جنگل‌های شمالی انگلستان خودداری کنید.

از ارسال جغد فعلا خودداری کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *