فردا، تیم‌های پیشکسوتان کوییدیچ انگلستان و بلغارستان در یک دیدار بی‌سابقه به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه به این دلیل قابل توجه است که اولین بار است که هری پاتر، پسری که زنده ماند، و ویکتور کرام در زمین مقابل هم قرار می‌گیرند.

هری پاتر: اسنیچ در این مسابقه هم مثل همۀ مسابقه‌ها ۱۵۰ امتیاز دارد

هری پاتر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت که این بازی برای تیمشان از اهمیت زیادی برخوردار است اما آن‌ها مثل همۀ بازی‌ها برای برد به میدان می‌روند و این اهمیت را برای همۀ بازی‌ها قائل هستند. او گفت: «این بازی هم مثل همۀ بازی‌های دیگه‌ست و گرفتن اسنیچ اینجا هم ۱۵۰ امتیاز بیشتر نداره. تنها تفاوتش هدف خیرخواهانۀ‌ بازیه.»

هرماینی گرینجر، وزیر جادو، اعلام کرده که تمام درآمدهای حاصل از این بازی صرف کمک به رفاه و آزادسازی الف‌های خانگی خواهد شد. تصمیمی که با جنجال‌های زیادی همراه شد و تعدادی از الف‌های خانگی به اجبار به همراه صاحبانشان در تجمعی به این تصمیم اعتراض کردند و خواستار محدودیت‌های بیشتر برای الف‌های خانگی شدند.

تجمع طرفداران در اطراف هتل محل استقرار ویکتور کرام

طرفداران درهای هتل را شکستند و وارد هتل شدند

هواداران مشتاقی که می‌خواستند از این فرصت استفاده کنند و با ویکتور کرام عکس و امضا بگیرند، در اطراف هتل او تجمع کردند. بعضی از این تماشاگران با ازدحام در مقابل درب هتل موفق به شکستن در شدند و نیروهای وزارتخانه پس از ساعت‌ها درگیری موفق شدند آن‌ها را از هتل بیرون کنند.

ویکتور کرام با انتقاد از این وضعیت گفت: «من از طریق شومینه با  وزیر جادوی شما، هرمیو… هرمیا… هرماینی گرینجر صحبت کردم و ایشان قول دادند که از تکرار این مسئله جلوگیری کنند و شرایط را برای آرامش تیم ما مهیا کنند. البته صحبت‌های من با ایشان نیمه‌تمام ماند چون شوهر ایشان آقای ویزلی مرتب سرش را از شومینه بیرون می‌آورد تا حرف‌های ما را بشنود.»

برای اولین بار: استفاده از سیستم وی‌ای‌آر جادویی

در این بازی برای اولین بار سیستم وی‌ای‌آر جادویی به‌طور آزمایشی به کار گرفته خواهد شد. حدود ده داور در نقاط مختلف زمین پرواز خواهند کرد و خاطراتشان را به‌صورت هم‌زمان به پنسیوی که در اتاق وی‌ای‌آر تعبیه شده می‌فرستند تا داوران وی‌ای‌آر با بازبینی صحنه‌های مشکوک در تصمیم‌گیری به حسن مصطفی، داور این بازی، کمک کنند.

بازی تیم‌های پیشکسوتان انگلستان و بلغارستان فردا ساعت ۲۰:۰۰ به وقت لندن برگزار خواهد شد و حدود صد هزار طرفدار این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

یک دیدگاه

  1. وای چقدر جذاب بووووددد
    پرتاب شدم ><
    نتیجه بازی رو هم اعلام کنید ..رادیوی جادویی من مشکل پیدا کرده و نمیتونم خودمو به محل برگزاری بازی برسونم

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *