پس از از بین رفتن هورکراکس های ولدمورت و نابودی اون خاندان ملفوی به سوی خرید کرم های جوان کننده و سوختگی ناشی از جادوهای سیاه ولدمورت روی اوردند و به نواحی دارک مارک مالیدند آنان با بساط کردن این کرم ها جلوی دادگاه مرگخوار ها و طرفداران ولدمورت را گرفتند اما این کرم ها عوارض برگشت ناپذیری در نواحی خاصی دارد و سبب ملتهب شدن پوست میشود چرا که برخی از مرگخواران دارک مارک آنان بر روی لپ باسن آنان قرار دارد. لوسیوس ملفوی اخیرا در پاسخ به وزارت بهداشت و جوانان گفته این کرم ها درمرحله ی ازمایش هستند و هنوز لازم است مصرف کننده از چوب پنبه در باسن خود استفاده کند تا شلوارش با پوست برخورد نکند البته وی افزود میتوانند برای فاصله انداختن شلوار با پوست از روش های دیگر نیز استفاده کنند.
در مصاحبه ای که با پروفسور بینز راجب رنگ موی ملفوی ها شده است او گفته است مالفوی ها مو نداشتند و همه از کلاه گیس استفاده میکردند تا اینکه پدر مادر بزرگ مادری پروفسور تریلانی که میشده نوه ی پدری مالفوی توانست با چسب و اکسیدان جادوگری جهشی در ژنتیک این خاندان ایجاد کند. برخی بر این باورند که خاندان ملفوی بخشی از ثروت خود را با استفاده از قالیچه سلیمان از مرز های انگلستان خارج کرده و در سهام ایران خودرو سرمایه گذاری کرده اند جادوگر چه داند قیمت نقل و نبات. به گزارش میلان آنها چنان از آپشن های پراید شگفت زده شدند که تصمیم به بازگشایی شعبه ای در کوچه دیاگون گرفتند و بعد ها از سپر پراید در مغز چوب دستی ها استفاده کردند. نیاکان ملفوی ها یعنی ارمند ملفوی پس از گرفتن زمین از شاه ویلیام یکم در آن خیار چمبر ومهر گیاه پرورش داد ولی این پروژه با شکست مواجه شد که خیارها در باسن مهرگیاه ها رشد میکردند و جیغ انها مانع ازخوابیدن ارمند ملفوی میشد به همین جهت شروع به ساخت و ساز در زمین های خود کرد. ملفوی ها غالبا افرادی لاغر اندام و استخوانی بودند در این بین فردی به نام گری ملفوی که از چاقی مفرط رنج میبرد دست به اختراع جادوی لاغر کننده زد ولی از انجا که با چوبدستی اش درست نشانه نگرفته بود به چوبریش تبدیل شد و از وسط شکست و خشک شد افتاد.
به گزارش آلونیوز مالفوی ها در تجارت ملحفه نیز تاجران بزرگی بودند آنها پس از دزدیدن قالیچه سلیمان ملحفه های پرنده را ابداع کردن که صفر تا صد بیشتری از قالیچه سلیمان دارند. ملفوی ها صاحب بسیاری از تجارت های بخش ماگلی نیز هستند ازمیان انها میتوان به احداث پالایشگاه نفت در تنب کوچک و همچنین پرورش طاووس در مراکش اشاره کرد. دراکو مالفوی که جهت بازدید ازپالایشگاه به تنب کوچک رفته بود اذعان داشت که آنچنان هم کوچک نبوده و سپس یکی از دکل ها را ناپدید کرد.
افشاگری های بیشتر از خاندان مالفوی ادامه دارد.

۳ دیدگاه

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *