بخش اول : یافتن عن دماغ
پس از افتضاحی که با تبدیل شدن پورت کی در شعبه اصلی حلیم فروشی رخ داد مدیر حلیم فروشی به فکر ایجاد شعبه دوم حلیم فروشی در پشت هاگوارتس افتاد. به همین جهت برای ایجاد شعبه جدید به منبع مالی قدرتمندی نیاز بود تا این شعبه افتتاح شود. اولین مشکل بر سر راه درخت های پشت هاگوارتس بودند که مانع نمای شعبه جدید میشدند و مدریت هاگوارتس اجازه قطع آنان را نمیداد به همین دلیل برای خشکاندن شبانه آنان به شاش یونیکورن و عن دماغ روز ۱۳ام ماه جولای نیفلر نیاز بود به همین جهت مدریت حلیم فروشی با خاندان ملفوی تو کوتیشن مارک دراکو وارد مذاکره شد.

بخش دوم : مذاکره
با مذاکرات حلیم فروشی با جناب آقای دراکو ملفوی ایشان تمایل به همکاری برای احداث شعبه پشت هاگوارتس از خود نشان داد. جلسات به قدری خوب پیش رفت که خاندان ملفوی حتی حاضر به خریداری برند حلیم فروشی روبروی هاگوارتس نیز شدند و برنامه ای برای احداث نوشابه فروشی روبروی هاگوارتس نیز داشتند.

بخش سوم : سسِ هگرید
پس از مسابقه کوییدیچ پیشکسوتان بریتاتیا و بلغارستان دراکو کونشور حاضر به همکاری و احداث شعبه دو نشد.
در حین برگذاری مسابقه ساندویچ قاقم با سس هگرید در منو دردسر ساز شد. کسانی که با گفتن ورد اکسیو ساندویچ قاقم با سس هگرید قصد خرید این ساندویچ را داشتند باعث به پرواز در آمدن هگرید در ورزشگاه و خرابی بسیاری شدند. حال هگرید وخیم گزارش شده و هم اکنون در بیمارستان سنت مانگو بستری است. پس از این حادثه دراکو تمامی جلسات را لغو کرد و افتتاح شعبه دو حلیم فروشی در حاله ای از ابهام است.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *