خاندان ملفوی همیشه به این معروف بوده‌اند که بدهی‌شان را پس می‌دهند. آن‌ها که یکی از خاندان‌های متموّل و اصیل جادوگری هستند، همیشه به این موضوع افتخار کرده‌اند و در تمام مناسبت‌ها و مهمانی‌ها و مراسم‌ها با آن پز می‌دهد. اما آیا این مسئله حقیقت دارد؟

طبق گزارشی که از فرد ناشناسی به دست ما رسیده، خاندان ملفوی این شهرت خود را نه با پرداخت همیشگی بدهی‌هایشان، بلکه با استفاده از افسون حافظه به دست آورده‌اند. این فرد که نخواسته نامش فاش شود، ادعا می‌کند که به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد آقای سپتیموس ملفوی روی یکی از طلب‌کارانش به نام بیل گایدی دست‌کم هفت بار افسون حافظه را اجرا کرده است.

آقای گایدی یکی از جادوگران ثروتمند قرن هجدهم و نوزدهم بود که خودش با نزول‌خواری ثروتی به‌هم زده بود. او یکی از اسپانسرهای تیم کوییدیچ سرخ‌پوشان پایتخت انگلستان بود که کمک‌های مالی زیادی به این تیم کرد. ظاهراً آقای سپتیموس ملفوی در طی دههۀ ۱۸۰۰ هفت بار از او وام گرفته بود و هر هفت بار به‌جای بازپرداخت، افسون حافظه را روی آقای گایدی اجرا کرده بود. آقای گایدی بعدها به زندان افتاد و آقای ملفوی با ثروتی که به دست آورده بود به قدرت اصلی پشت‌پردۀ وزارت جادو تبدیل شد.

از خوانندگان دیلی پرافت می‌خواهیم که در صورتی که بدهی‌ای به خاندان ملفوی داشته‌اند مطمئن شوند که در هنگام بازپرداخت شاهدی حاضر باشد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *