اخبار

امروز بنا به درخواست‌های شما مجدداً تخفیف ویژه‌ای برای فروش کتاب فارسی ایکاباگ از مرکز دنیای جادوگری رو شروع کردیم و همزمان با این تخفیف جدید، فایل کامل حذفیات این کتاب رو که پیش از این وعده‌ش رو بهتون داده بودیم، عرضه می‌کنیم.

اگه هنوز کتاب ایکاباگ رو تهیه نکردین، از همین الان تا مدت محدودی می‌تونید با ۱۵٪ تخفیف ویژه این کتاب رو از این لینک تهیه کنید.

«ایکاباگ» جدیدترین اثر جی. کی. رولینگ و به گفتۀ او یک قصۀ پریان است. اما این اولین اثر او بعد از مجموعۀ هری پاتر است که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده. البته حجم کتاب به اندازۀ یک رمان است و مفاهیم و محتوای آن مناسب جوانان و بزرگسالان و حتی شاید از نظر برخی، مضامین سیاسی، اجتماعی و خشونت‌بار آن مناسب کودکان نباشد؛ اما «ایکاباگ» ۶۴ فصل دارد تا بتوان آن را شب‌به‌شب برای کودکان خواند. داستان کتاب ارتباطی به دنیای هری پاتر ندارد، اما مطمئناً از خواندن آن لذت خواهید برد.

فایل کامل حذفیات این کتاب رو می‌تونید از زیر دانلود کنید. توجه کنید در صورتی که هنوز کتاب رو مطالعه نکردید، بهتره این فایل رو باز نکنید!

۳ دیدگاه

  1. مواظب باشین بعد از خوندن حذفیات اختیار خودتونو از دس ندین یه وقت نرین می گساری کنین و برقصین و همدیگه رو به آغوش بکشین که خدایی نکرده چیزی به خطر بیفته وطنم پاره شد تنم

  2. کار خیلی خوبی کردید که اینو گذاشتین، چون ممکن بود بعضیها با خوندن کتاب متوجه نکته‌ی طرز به وجود اومدن انسانها نشن. البته سر نخ این قضیه توی یکی از آوازها به مخاطب داده شد اما ممکنه همه خوانندگان کتاب معنی اون آواز رو به درستی متوجه نشن. اصلا معلوم نیست چرا همچین چیزی سانسور شده، آدم شاخ درمیاره.
    پ.ن: سعی کردم کامنتم حاوی اسپویل نباشه، لطفا اگر کسی به این کامنت ریپلای میده هم حواسش باشه که چیزی رو اسپویل نکنه

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *