اخبار

استعدادهای دنیای جادوگری از نوما دومزونی (بازیگر هرماینی گرنجر در نمایش فرزند نفرین شده) تا جود لا (بازیگر دامبلدور در جانوران شگفت‌انگیز) دور هم جمع شده‌اند تا قصه‌های بیدل نقال را برای اولین بار بصورت صوتی ضبط کنند تا به موسسه‌ی خیریه جی.کی.رولینگ کمک کرده باشند.

جود لا، وارویک دیویس (بازیگر پروفسور فلیت ویک)، نوما دومزونی، جیسن ایساکس (بازیگر لوسیوس مالفوی)، ایوانا لینچ (بازیگر لونا لاوگود)، بانی رایت (بازیگر جینی ویزلی) و سالی مورتمور دور هم جمع شدند تا مجموعه داستان‌های قصه‌های بیدل نقال را برای اولین بار بصورت کتاب صوتی تهیه کنند. این کتاب صوتی هم‌اکنون از آمازون قابل پیش خرید است.

قصه‌هاى بیدل نقال شامل پنج قصه، کاملاً متفاوت با ویژگی‌هاى سحرآمیز خاص و منحصر به فرد بوده، تأثیرهاى گوناگونى مانند وجد و سرور، خنده و احساس خطر مرگ را به خوانندگان القا می‌کند. یادداشت‌هاى متعاقب هر داستان، به قلم پروفسور آلبوس دامبلدور، که با غرور و تفکر در نکات اخلاقى آشکار این قصه‌ها، به نقل مطالب برگزیده‌اى درباره زندگى در هاگوارتز می‌پردازد، خوانندگان جادوگر و مشنگ را به یک اندازه شیفته میکند. این کتاب منحصر به فرد با تصاویرى که به دست جى کى رولینگ، نویسنده کتاب خلق شده است اثرى نفیس و ماندگار براى آیندگان خواهد بود.

۱۰ دیدگاه

    1. همون یک درصد کافیه؛هرچند بیدل نقال کتاب چندان طولانیه نیست و نثرش هم چندان سخت نیست که طرفداران ایرانی حوصله گوش سپردن به داستان رو نداشته باشن…

  1. ایوانا لینچ و بانی رایت و وارویک دیویس فعال تر از بقیه در دنیای جادویی هستن و تقریبا در بیشتر رویداد ها حضور دارن،حیف که گولدن تریو در هیچ کدومشون حضور نداره.

  2. ای کاش میشد به محض اومدن ما هم بهش دسترسی داشته باشیم.
    دیگه تنها دلخوشی های این چند وقت اخیر فیلمای فنتستیک بیستز و وبسایت دنیای جادوگری و ابنجا هستن…
    گرچه یه دور دیگه کتاب ها رو خوندن هم خیلی خوبه

    1. احتمالا توی تورنت پخش بشه. اگه اینطور بشه لینک تورنتش رو براتون میذاریم

  3. خب بیاین همه کمک کنیم به شرکت هایی که کارهای دوبلاژ رو انجام میدن برای علاقمندای جادوگری این کتاب هارو برامون نسخه صوتیش رو تهیه کنن

  4. ای بابا ، کتاب جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها هم نسخه صوتیش با صدای ادی ردمین (بازیگر نیوت ) اومد بیرون دیگه مگه ماها که یک خط انگلیسی به زور میفهمیم میتونیم گوششون بدیم؟
    چه فایده؟؟! ولی باحال میشدا! دامبلدوری که یادداشت براش نوشته میخونتش (البته بازیگر جوونش)

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *