اخبار

ستاره‌های مجموعه فیلم‌های سینمایی هری پاتر بعد از دو دهه به مناسبت بیستمین سالگرد اکران فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» در یک ویژه برنامه‌ی تلویزیونی که در اولین روز از سال نو میلادی از HBO Max پخش خواهد شد، دور هم جمع می‌شوند.

شرکت وارنربراز در اطلاعیه‌ای رسمی خبر از حضور دنیل ردکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت که به ترتیب نقش‌های سه دوست صمیمی این فیلم‌ها یعنی هری پاتر، هرماینی گرنجر و روپرت گرینت را ایفا می‌کردند داد. در کنار این سه نفر، فهرست بلند بالایی از دیگران بازیگران نام‌دار این فیلم‌ها هم منتشر شد که در این برنامه‌ی حضور پیدا می‌کنند. از جمله هلنا بونهام کارتر (بلاتریکس)، رابی کالترین (هگرید)، ریف فاینز (ولدمورت)، گری الدمن (سیریوس بلک)، ایملدا استانتون (آمبریج)، تام فلتون (دریکو مالفوی)، جیمز و الیور فلپس (فرد و جرج ویزلی)، مارک ویلیامز (آرتور ویزلی)، بانی رایت (جینی)، آلفرد ایناچ (دین توماس)، متیو لوئیس (نویل)، ایوانا لینچ (لونا لاوگوود) و کریس کلبموس (کارگردان دو فیلم اول).

اما نکته‌ی حائز اهمیت این است که جی.کی.رولینگ نویسنده‌ی بریتانیایی خالق این مجموعه، از فهرست مهمانان وارنربراز جا مانده و به گزارش واشنگتن پست در این برنامه حضور پیدا نخواهد کرد. وارنربراز از اظهار نظر رسمی در این مورد خودداری کرد.

سال گذشته جی.کی.رولینگ با نشر دیدگاه‌هایی در مورد افراد تراجنسی حاشیه‌های زیادی پیدا کرد و اکثر بازیگران این مجموعه هم به مخالفت با نظرهای او پرداختند. حالا به نظر می‌رسد به‌خاطر این دیدگاه‌ها جی.کی.رولینگ را از حضور در این برنامه محروم کرده باشند.

این برنامه تلویزیونی که «بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» نام دارد، روز شنبه ۱۱ دی ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران از HBO Max پخش خواهد شد.

سایت رسمی دنیای جادوگری با انتشار این خبر اعلام کرد که این برنامه بخش‌های متنوع و جذاب دیگری هم خواهد داشت. از جمله پشت‌صحنه‌های جدید از فیلم، مصاحبه‌های جدید، صحنه‌هایی که تا به حال هرگز دیده نشده و مهمان‌هایی ویژه که نامی از آن‌ها برده نشده و علاوه بر همه این‌ها، چندین سورپرایز دیگر نیز در راه هستند که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها انتشار تیزر تریلر سومین قسمت از جانوران شگفت‌انگیز با نام «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» باشد که قرار است ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ اکران شود.

۸ دیدگاه

  1. دیروز فکر کردم شایعس ولی دیدم همه جا تائید کردن
    ییسس
    خیلی خوب شدش
    احتمالا یکی از مهمان های ویژه اقای کبریاییه
    و اینکه خدایا روز کریسمس بای ساعت ۸ و نیم صبح بیدار شیم!

  2. وای خدااااااااا چقد خوشحالمممممتسنیلتلظکلقشثکالشقعاشکاهلشکا۴شکرظت.تطلبکفسقلطب…(ایموجی گریه)

    پاراگراف دوم، خط دوم به جای رون ویزلی نوشتید روپرت گرینت

  3. وای دن! وای روپرت ! وای اما ! وای گریییییییییییییییییییییییییییییییییییییی! ایولللللللللللللللللل!

  4. خدایا شکرت ولی بدون جی کی رولینگ……
    هعیییییی
    ولی بازم این خیلی خوبه که قراره کنار هم جمع بشن واقعا ذوق زده شدم ب شدتتتت

  5. حس وحشتناکیه چون به نظرم دیدن ویژه برنامه ی دنیای جادویی که مادر دنیای جادو رو توش دعوت نمیکنند یه خیانته…!

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *