اخبار

دو نفر از خالقان اصلی تیم سازندۀ سریال هری پاتر انتخاب شدند. مدت زیادی است که پیش‌تولید این سریال آغاز شده است.

فرانچسکا گاردینر به‌عنوان نویسنده و مارک مایلاد برای کارگردانی چندین قسمت انتخاب شده‌اند.

فرانچسکا گاردینر

هردوی این افراد برای سریال Succession (وراثت) برندۀ جایزۀ اِمی شده‌اند، گاردینر بخشی از تیم تهیه‌کنندۀ سریال بوده و مایلاد کارگردان و تهیه‌کنندۀ سریال وراثت بوده است.

از دیگر سوابق گاردینر در قامت نویسنده و تهیه‌کننده می‌توان به سریال‌های His Dark Materials (نیروی اهریمنی‌اش) ساختۀ اچ‌بی‌او، Killing Eve (کشتن ایو) تولیدشده در BBC America و سریال The Rook (رخ) برای شبکۀ Starz اشاره کرد.

مایلاد نیز پیش‌ازاین قسمت‌هایی از سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازماندۀ ما) و یک فیلم (The Menu) و سریال‌های Shameless و The Affair و … را کارگردانی کرده است.

مارک مایلاد

سریال هری پاتر که هنوز عنوان آن به‌طور رسمی اعلام نشده است، ابتدا قرار بود برای HBO Max تولید شود، اما به‌تازگی اعلام شد که این سریال جزو تولیدات اصلی HBO خواهد بود، به این معنی که علاوه‌بر سرویس استریم Max، از کانال کابلی HBO نیز پخش خواهد شد.

بازیگران این سریال هنوز اعلام نشده‌اند و هنوز تاریخ دقیق پخش این سریال مشخص نیست، اما مدیرعامل وارنر دیسکاوری، دیوید زسلاو، اعلام کرده که هدف آن‌ها پخش سریال در سال ۲۰۲۶ است.

رولینگ یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود، اما دخالت مداومی در روند تولید نخواهد داشت.

علاوه‌بر گاردینر و مایلاد و رولینگ، تهیه‌کنندگان این سریال شرکای رولینگ در شرکت برونته یعنی نیل بلر و روث کنلی-لتس و همچنین دیوید هیمن (تهیه‌کنندۀ مجموعه فیلم‌های هری پاتر) خواهند بود.

واکنش رولینگ:

واقعاً هیجان‌زده‌ام که اسم کارگردان و نویسنده‌مون رو اعلام کنم. من به‌عنوان عضوی از تیم تولید با اون‌ها مصاحبه کرده‌م. هردوی اون‌ها به هری پاتر علاقۀ قلبی دارن و چون فیلم‌نامۀ قسمت اول آزمایشی رو که فرانچسکا نوشته خونده‌م و تصور هنری مارک رو ازش شنیده‌م، مطمئنم که سریال فراتر از انتظارات خواهد بود.

۳ دیدگاه

  1. کاشکی ما هم اونجا بودیم, برای رولینگ ایمیل میزدیم که حداقل بشه بعنوان سیاه لشکر ما رو بیاره توی سریالش, مثل یکی از بازیگرای هری پاتر که دوست نامه ای رولینگ بوده. اگه اشتباه نکنم بازیگر لونا لاوگود بودش:(

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *