اخبار کتابخوانی سنگ جادو

دیوید تننت همراه با حضور افتخاری دیوید بکام، فصل یازدهم از هری پاتر و سنگ جادو را به عنوان بخشی از برنامه هری پاتر در خانه برای ما می‌خوانند.

برای فصل یازدهم، نه یک نفر که دو نفر داریم، آن هم دو دیوید! امروز دیوید تننت به همراه دیوید بکام بازی کوییدیچ تیم هری را با اسلیترین برای ما می‌خوانند. اما گرفتن زودهنگام اسنیچ جزو کوچکترین نگرانی‌های هری است…

دیوید تننت بازیگر و صداپیشهٔ اهل اسکاتلند است. وی هنگامی که تنها چهار سال داشت به دلیل علاقهٔ شدید به مجموعهٔ تلویزیونی دکتر هو تصمیم گرفت بازیگر شود. وی همچنین در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون هری پاتر و جام آتش، برادچرچ، جاسوسان ورشو و جسیکا جونز و فال نیک و … ایفای نقش کرده‌است.

دیوید بکام بازیکن فوتبال بازنشسته، مدل اهل انگلستان و مدیر عامل باشگاه فوتبال اینتر میامی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

منتظر چهره‌های آشنا و دوستان دیگری از دنیای جادوگری و فراتر از آن باشید تا در خواندن هر هفده فصل هری پاتر و سنگ جادو به سایت دنیای جادوگری کمک کنند. همه ویدیوهای کتابخوانی فصل‌های دیگر هری پاتر و سنگ جادو را از اینجا می‌توانید پیدا کنید.

ضمنا این قسمت را مانند قسمت‌های گذشته می‌توانید از اینجا در اسپاتیفای هم گوش کنید.

۱۳ دیدگاه

    1. متن کتابه دیگه. زیرنویسش رو میتونین خودتون از روی کتاب دنبال کنین :دی

  1. خواستم یه تشکر ویژه بکنم از مدیر سایت که واقعا سنگ تموم گذاشته خیلی دمت گرم و واقعا ممنونم که این سایت رو برای جادوگران ایران درست کردید
    فقط بخش
    پاترونوس هم به پروفایل اضافه کنید چون تو سایت دنیای جادوگری هستش و یه راهنمای هم کنید دقیقا چی کار باید بکنیم

    1. اضافه کردن پاترونوس توی برنامه هست، آموزش انتخاب سپر مدافع هم توی سایت هست. در بخش آموزش می‌تونین پیداش کنین

  2. احساس نمیکنین که یه مقداری خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عقبین؟؟؟؟؟؟؟
    بذارین دیگه بدویین
    :((((((((((

    1. سلام. نه مخصوص دنیای جادوگری نداریم و فعلا از همون کانال آپارات دمنتور استفاده می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *