اخبار

در برنامه مستند جدید و هیجان‌انگیز «جانوران شگفت‌انگیز: تاریخ طبیعی»، استیون فرای از پشت پرده‌ی الهامات جی.کی.رولینگ برای خلق موجودات جادویی و کشف نمونه‌های مشابه آن درون قلمرو حیوانات دنیای ماگلی پرده برمی‌دارد.

استیون فرای، گوینده‌ی معروف کتاب‌های صوتی هری پاتر در بریتانیا بوده که حالا در این ویژه برنامه از BBC One سفری خارق العاده را با عنوان «جانوران شگفت‌انگیز: تاریخ طبیعی» در سراسر جهان آغاز کرده که روز گذشته ۸ اسفند ماه پخش شد و حالا به رایگان می‌توانید از مرکز دنیای جادوگری آن را به‌صورت کامل دریافت کنید.

در این همکاری منحصر به‌فرد که واحد تاریخ طبیعی BBC، موزه‌ی تاریخ طبیعی (که میزبان نمایشگاه جانوران شگفت‌انگیز: شگفتی طبیعت) و وارنربراز انجام دادند، انتظار مستندی سرشار از رمزگشایی از اسراری در مورد جانوران خارق‌العاده و زندگی واقعی این موجودات در طی تاریخ را داشته باشید که شاید تا به الان وجود آن‌ها را حتی باور هم نمی‌کردید.

در این مستند به عمق جزییات اساطیر، از جمله اژدهایان، پری‌های دریایی و اسب‌های شاخدار به همراه بررسی جانوران دنیای طبیعی مانند میمون‌های وروت، شبه‌نهنگ‌های تک‌شاخ و گاوهای دریایی که همچنان الهام بخش ما هستند، وارد می‌شوید.

در این برنامه استیون به دور دست‌ها سفر می‌کند تا در مورد چنین حیواناتی اطلاعات کسب کند، با کارشناسان در مورد دایناسورهای یوتا صحبت می‌کند و به دریاچه‌ی نس در اسکاتلند سفر می‌کند.

در طول این مسیر، استیون با خالق دنیای جادوگری، جی.کی.رولینگ برای گفتگو در مورد پشت‌پرده‌ی الهامات او از حیواناتی که در هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز می‌بینیم صحبت می‌کند و همچنین به سراغ کریستین مانز، ناظر جلوه‌های بصری که استعدادهایش را در خدمت چندین فیلم از دنیای جادوگری به کار بست می‌رود تا از جان بخشیدن به موجودات جادویی بی‌شماری صحبت کند.

دانلود رایگان مستند

مستند جانوران شگفت‌انگیز: تاریخ طبیعی (حجم: ۲,۲GB – کیفیت: ۷۲۰p)
فایل زیرنویس انگلیسی

فعلا برنامه‌ای برای ترجمه‌ی فارسی این مستند نداریم.

۸ دیدگاه

  1. ای کاششش ای کاش زیرنویس فارسی هم میزاشتید.لطفا اگر وقت کردید در روز های آینده یا هفته های آینده ترجمه ش کنید.
    همچنان ممنون که انقدر بروز هستید.

    1. سلام.
      برو توی سایت دوستی ها زیرنویس فارسی چسبیده داره،
      میتونی یکی از سه کیفیت متفاوت رو دانلود ۷۲۰،،،۱۰۸۰،،،۴۸۰

    1. سلام.
      حیف نیست مستند رو با لهجه و اکسنت بی نظیر بریتیش نبینی،!! شما با زیرنویس فارسی ببین، لذت یه اثر خارجی به اورجینال بودنشه. البته که گوینده های خودمون بی نظیرن مثه آقای داوود نماینده و آقای احمدزاده. اما بعضی مستند های خارجی گوینده ش مذخرفه،ولی این یکی عالیه.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *