اخبار کتابخوانی سنگ جادو

الیویا کلمن به همراه دو مهمان ویژه یعنی جاناتان ون نس و کیت مک‌کینون فصل هفتم از داستان هری پاتر و سنگ جادو را به عنوان بخشی از پروژه هری پاتر در خانه برای ما می‌خوانند.

الیویا کلمن هنرپیشه و کمدین اهل انگلستان است. وی توانست برای بازی در فیلم سوگلی، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را در نود و یکمین دوره جوایز اسکار کسب کند.

جاناتان وَن نِس یک آرایشگر آمریکایی، پادکستر و شخصیت تلویزیونی است. او بخاطر بازی در سریال اینترنتی Gay of Thrones، میزبانی پادکست کنجکاوی با جاناتان ون نس و به عنوان کارشناس مراقبت از مو در سری قسمت‌های Queer Eye که توسط نت فلیکس در حال نمایش است شناخته می‌شود.

کاترین مک‌کینون هنرپیشه و کمدین اهل آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به مغزهای متفکر، مهمانی کریسمس اداره، شب سخت، شکارچیان روح و جاسوسی که از من روی برگرداند اشاره کرد. وی در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر برنامه‌های تلویزیونی در امی ساعات پربیننده شد.

منتظر چهره‌های آشنا و دوستان دیگری از دنیای جادوگری و فراتر از آن باشید تا در خواندن هر هفده فصل هری پاتر و سنگ جادو به سایت دنیای جادوگری کمک کنند. همه ویدیوهای کتابخوانی فصل‌های دیگر هری پاتر و سنگ جادو را از اینجا می‌توانید پیدا کنید.

ضمنا این قسمت را مانند قسمت‌های گذشته می‌توانید از اینجا در اسپاتیفای هم گوش کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *