اخبار هری پاتر: مسابقات گروه‌های هاگوارتز

برنامه‌ی تلویزیونی جدیدی برای هری پاتر در حال پخش است که با اجرای هنرمند محبوب، هلن میرن پخش می‌شود. عنوان این برنامه «هری پاتر: مسابقات گروه‌های هاگوارتز» است.

در هر قسمت از این برنامه ستاره‌هایی از دنیای هری پاتر به عنوان میهمان ویژه حاضر می‌شوند و جوایز خاصی هم به شرکت‌کنندگانی که بتوانند به سوالات دنیای جادوگری در مورد گروه‌های هاگوارتز خود پاسخ دهند و در رقابت با دیگر گروه‌ها پیروز شوند، تقدیم می‌شود.

این برنامه تلویزیونی از شبکه‌های TBS و Cartoon Network پخش می‌شود و هم‌زمان در سایت مرکز دنیای جادوگری با زیرنویس فارسی برای علاقمندان و طرفدارهای هری پاتر در ایران هم به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. ترجمه‌ی فارسی این برنامه تلویزیونی توسط حسین غریبی و مهرداد سبیانی برای مرکز دنیای جادوگری انجام می‌شود.

در این مسابقه طرفدارهای هری پاتر در قالب تیم‌هایی سه نفره با هم رقابت می‌کنند. در اولین قسمت از این برنامه تیم گریفیندور در مقابل هافلپاف قرار می‌گیرد و برنده‌ی آن به فینال صعود می‌کند. برنده‌های این مسابقه علاوه بر افتخاری که برای گروه خود کسب می‌کنند، از جوایز بزرگی که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده هم بهره‌مند می‌شوند. جوایزی مانند بن خرید هزار دلاری از فروشگاه هری پاتر در نیویورک، بلیت‌های نمایش تئاتر هری پاتر و فرزند نفرین شده، بلیت‌های فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور و خیلی چیزهای دیگر.

هلن میرن در مورد این برنامه گفت: «می‌دونستم یه روزی بالاخره نقشی از هری پاتر رو به دست میارم و خیلی خوشحالم که توی جشن ۲۰ سالگی فیلم شرکت می‌کنم. این فیلم‌ها برای خیلی از ما الهام‌بخش و شگفتی‌ساز بوده و برای طرفدارهای بی‌شماری که همچنان غرق این دنیای افسون‌کننده هستند، لذتی دوباره خواهد داشت.»

دانلود رایگان برنامه به فارسی

این برنامه تلویزیونی را به‌صورت کامل و رایگان می‌توانید از مرکز دنیای جادوگری دریافت کنید. این برنامه روی سرورهای سرعت بالا و داخلی قرار داده شده که در دو نسخه کیفیتی متفاوت می‌توانید دانلود کنید.

۲۹ دیدگاه

  1. واااااااااااااااااااااایییییییییی خیلی ازتون ممنونممممممم خیلییییییی مرسیییییییی.هنوز ندیدم ولی به امید موفقیت هافلپافی هااااااا

  2. عالی بود 🙂
    خیلی سوالاش آسون بود من فقط ۲ تا رو اشتباه جواب دادم شمعه و اون که کلمه متن کتاب بود
    میشه اون برنامه کریسمس رو هم بعدش بزارین لطفا؟ =))

    پ.ن: گریفیندوری ها خیلی از ریونکلا و اسلیتیرین عقبیم تو مسابقه ای که تو سایت رسمیه یاری بدین =(

  3. ریونکلایی ها … کجایید … برید تو سایت رسمی یاری بدید … از اسلیترین عقبیم ها … مگه ما رو برا هوشمون نمیشناسن … پس باید خودمون رو ثابت کنیم …

  4. ریونکلاها برید تو ساید Wizarding wordتست های دو هفته رو انجام بدید، فعلا ما اولیم دوم اسلیترین سوم گریفندور چهارم هافلپافه، مگه ما باهوش های دنیای جادوگری نیستیم، برید زود جواب بدید لطفا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *