خوانندگان پیام امروز به خاطر می‌آورند که بعد از شکست تام ریدل معروف به ولدمورت مشخص شد او نواده‌ی سالازار اسلیترین یکی از چهار موسس مدرسه‌ی هاگوارتس است که انگشتری ارزشمند را از او به ارث برده است، اما گویا این تمام ارث او نیست.
گویا سالازار اسلیترین بزرگ بخشی از خاطرات خودش مربوط به دوران فعالیت در مدرسه را در شیشه‌ هایی کوچک ذخیره کرده و آن را برای وارثانش به ارث گذاشته است.
این موضوع جایی خطرناک شد که کارآگاهان وزارت سحر و جادو متوجه فروش بخشی از این خاطرات در بازار سیاه شدند. این خاطره به ساخت تالار اسرار می‌پردازد و راه ورود به آن و راه کنترل هیولای آن را نشان می‌دهد.
از آن‌جایی سالازار اسلیترین فرد مرموز و رازداری بود حدس می‌زنند شاید این خاطرات پیش از مرگ به زور از ذهن او بیرون کشیده شده است و ممکن است حامل اطلاعات خطرناکی از رازهای هاگوارتس باشد.
وزیر سحروجادو اعلام کرده است صاحبان تمام پنسیو‌های ثبت شده در کشور مراقب باشند چون ممکن است این وسیله‌ی ارزشمند توسط دزدانی که به دنبال دیدن خاطرات اسلیترین بزرگ هستند دزدیده شود.
در کنار تمام این ترس‌ها یک گروه از افراد نامشخص شروع به فروش خاطرات تقلبی کرده‌اند. این خاطرات با قیمت بالایی فروش می‌رود و زمانی که در پنسیو ریخته می‌شود شیشکی بلند و همراه با تفی را حواله‌ی بیننده می‌کند.
اطلاعات تکمیلی درباره این پرونده توسط آبتیموس معصومی‌نژاد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *