اخبار

روز گذشته ساعت شش و سی دقیقه عصر بود که اولین تریلر کامل و رسمی از فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور از طرف وارنربراز بالاخره منتشر شد.

امروز این تریلر رو با زیرنویس کامل فارسی از مرکز دنیای جادوگری با ترجمه حسین غریبی می‌تونین مشاهده کنید. اگر علاقمند به استفاده از یوتوب هستید، این ویدیو رو اینجا در یوتوب هم گذاشتیم.

علاوه بر این تریلر، وارنربراز یک سری تصاویر هم از این تریلر بصورت رسمی منتشر کرده که در ادامه اونها رو با بالاترین کیفیت می‌تونین ببینید.

استودیو وارنربراز اعلام کرد که عنوان رسمی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» خواهد بود و در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد و احتمالاً در برخی کشورها زودتر از این تاریخ نیز اکران شود.

پروفسور آلبوس دامبلدور می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر سیاه قدرتمند، در صدد سلطه بر دنیای جادویی است. از آنجا که او قادر نیست به تنهایی او را متوقف کند، رهبری گروه جسوری از جادوگران، ساحره‌ها و یک شیرینی‌پز ماگل را به نیوت اسکمندر، جانورشناس جادویی، محول می‌کند تا مأموریت خطیری را در پیش بگیرند که طی آن با جانوران آشنا و جدیدی روبه‌رو و با لشکر روزافزون طرفداران گریندل‌والد درگیر می‌شوند. اما حالا که خطرات جدی شده است، دامبلدور تا کِی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

۱۴ دیدگاه

  1. متمئنم از دو تای قبلی بهتره
    وااای فقط اون صحنه یی که نیوت اون چوبدستی رو به جیکوب میده خیلی جالبه!
    اما مدس میکلسن اصلا به گریندلوالد نمیخوره واقعن نمیتونم اون شرارت رو تو چهره ش ببینم که جانی دپ داشت…

  2. سلام
    من این تریلر رو امروز تو یوتیوب وارنر برادرز دیدم بعدش سایت رسمی خانم رولینگ یعنی wizarding world . بعد الانم اینجا . خیلی خوبه که زیر نویس گذاشتین این یک . دو در سایت رسمی توضیحاتی در مورد تریلر داده شده و بخشی بخش ها باز شده مثلا اشاره به ابرفورث . کویینی در لباس مشکی که به قول سایت دیگه رنگای صورتی پاستلی نمیپوشه . کریدنس یا اورلیوس جدید که ظاهرش مثل اسنیپ شده تقریبا با موهای مشکی بلندش و داره با دامبلدور میجنگه . اتاق ضروریات . و امتیاز دادن های الکی دامبلدور به شخصیت اصلی )تو هر پاتر همش گریفندور امتیاز میداد به خاطر هری اینجا به خاطر نیوت همش هافلپاف کلا پارتی داشته باشی با دامبلدور خوبه . هاگزمید . کوپه ی قطار . دادن چوبدستی به جیکوب که خیلی جالب بود و فکر کنم یه کاری کرد با چوبدستیش جلوی کویینی مگه ماگل نیست ؟ و رفتن نیوت و تسیوس به یه غار عجیب و محکم شدن رابطه ی برادریشون . یوسف برادر ناتنی لیتا . تینا هم که جای خود . و یه جایی مثل اهرام مکزیک که گریندل والد میگه این شروع جنگ با ماگل هاست و کلا خیلی باحاله تریلر .

    اینجا میخوام چند تا چیز بگم ۱
    در مورد مدس میکلسن
    به نظر خیلی ها ابهت داره توی این نقش ولی جانی دپ از نظرم اولا گریمش بهتر بود و خفن تر بود و بیشتر به یه قاتل وحشتناک سیاه بود تا مثلا مدس میکلسن .

    و چند تا تئوری در مورد این فیلم میخوام بگم

    ۱ گریندل والد باعث جنگ جهانی دوم میشه . و همون طور که میبینیم در جنایات گریندل والد به جنگ به طور واضح اشاره میکنه

    تئوری بعدی دیدن والدین ولدمورت . یا حداقلش دیدن خود تام . چون در زندگینامه تام اشاره شده بود که از دامبلدور نمیترسید اما وقتی نبرد نهاییش با گریندل والد رو دید موجب ترسش شد . یعنی دوئلی که موجب پایان این فرنچایز میشه در کتاب ۵ جانوران شگفت انگیز(اینو فکر کنم همه میدونیم دیگه)

    تئوری بعدی در مورد لیتا هستش . ما نمیدونم لیتا دقیقا چه بلایی سرش اومد سوخت مرد یه جادوی عجیب بود اما ممکنه لیتا برگرده . یا با اقای نیکلاس فلامل بیشتر اشنا شیم یا بیشتر در مورد زندگی نامه اش بفهمیم . چون به اولین کتاب هری پاترم ربط داره دیگه

    یه تئوری در مورد کل مجموعه جالب هستش اونم اینه که ما میدونیم دامبلدور نشان درجه یک مرلین رو به دلیل شکست گریندل والد گرفته . شاید توی فیلم ها نشونش بدن . در پایان فیلم ۵ البته با وجود تعلیقی که شده فعلا باید دعا کنیم اکران خوبی داشته باشه فیلم ۳.

    یه چیز دیگه اینکه ممکنه اون کشتی که لیتا و برادرش و اون نیمه جن خونگیه توش بودن کشتی تایتانیک بوده باشه . چون در فیلم تایتانیک یه قایق میاد و ادما رو میبره مثل خاطرات لیتا و جک می افته تو اب و یخ میزنه درست مثل برادر لیتا کوروِس .

    یه تئوری دیگه اینه که فاوکس همون کریدنس اورلیوس کوروس هر چی صداش میکنن هستش . میگن یه جانور نما بوده که این تئوری رو قبول ندارم چون کریدنس از دامبلدور خوشش نمیاد و تقریبا غیر ممکنه کمکش کنه .

    شاید توی ۳ فیلم باقی مونده وارد دره ی گوردیک شیم . و مثلا شاید قبر اریانا رو ببینیم البته اگه اونجا دفن شده که ۹۹ درصد دفن شده . و به ولدمورت اشارات زیادی شد در فندوم ها . این احتمال دیدن تام ریدل رو بالا میبره .

    شاید باتیلدا ی جوون رو ببینیم یا یه مقداری از داستان دامبلدکر ها رو از زبون اون بشنویم چون هم همسایه شون بوده و هم توی کتاب یادگاران مرگ اطلاعات داده بود به ریتا .

    ابرفورث رو هم که به دلیل تریلر جدید میبینیم و شاید بیشتر بشناسیمش .

    با توجه به تریلری که پخش شد شاید تعدادی از راز ها بر ملا شه اما همش نه

    ما در مورد پیمان ناگسستنی میدونیم و ساخت هوکراکس اما پیمان خونی نه . شاید اطلاعاتی راجبش پیدا کنیم مثل هوکراکس ها .

    و شاید حتی در خاطرات خود گریندل والد بریم . یا خاطرات کریدنس یا حتی دستکاری خاطرات با توجه به تریلر یا رفتن دوباره به قدح اندیشه .

    شاید جیکوب جادوگر بوده ذاتا شایدم مثلا یه اتفاقی افتاده نمیخواستن بهش بگن که البته بعیده یا اینکه خانم رولینگ میخواد بار دیگر قدرت عشق رو نشون بده

    خیلی،طولانی شد .

    1. سلام نظریات جالبی بود و با بیشترشون موافقم

      درباره فاوکس باید بگم که الان کریدنس یه ققنوس داره که فکر میکنم همون فاوکس باشه که احتمالا در آخر این ماجرا ها یا شاید بعد از مردن کریدنس(البته امیدوارم کریدنس نمیره) به آلبوس میرسه 🙂

  3. به نظر خیلی باحال میاد:)
    امیدوارم به اندازه ای باحال باشه که داغون بودن گریندل والدشو جبران کنه چون گریندول والده افتضاحه اصلا شرارت نداره تو چشماش :/
    حداقل موهاشو مثل جانی دپ میکردن :/

    تینا تو این فیلم هست دیگه؟ آخه تو تریلره نبود 🙁 اگه نباشه خیلی بد میشه
    صحنه چوبدستی گرفتن جیکوب عالی بود 🙂

  4. الان که نظارت رو میخوندم همه گفتن مدس میکسلن به نقش گریندلوالد نمیخوره و جانی دپ بهتر بود
    ولی من با اینکه خیلی جانی دپ رو دوست دارم ولی بنظرم خیلی مدس میکسلن به این نقش میاد! به نظرم هم بهترین انتخاب حال حاضر بود.

    1. منم همیشه توی تصوراتم یه همچین گریندل والدی رو داشتم
      که مثل ولدمورت وحشی نیست و آرومه
      همین آرامشی که در عین شرارت توی چشمای مدس میکلسن بود
      نه اون شرارت خشمگینی که توی چشمای جانی دپ میدیدیم

  5. وای من که لحظه شماری میکنم برای قسمت سوم….فقط حیف که این فیلم برای زمان قبل از هری هست و دراکو داخلش نیست….کلا ما مالفوی هدا منتظر هری پاتر و فرزند نفرین شده هستیم….چون اون وقت کسایی هم که کتاب رو نخواندن هم میفهمن دراکو آدم خوبی هست….تو هری پاتر و یادگاران مرگ ۲ کلا اون سکانس پرتاب چوب دستی دراکو رو حذف کردن:/

    1. اتفاقا اونایی که کتاب رو نخوندن بیشتر توهم اینو دارن که دراکو آدم خوبی بوده.
      اون سکانسه هم که خیلی خوب شد حذفش کردن چون توی کتاب اصلا همچین چیزی نبود و اون سکانس باعث میشد شخصیت دراکو رو زیر سوال ببره:/

      1. در کل منظور من اینه که خیلیا فکر میکنن دراکو آدم بدی بوده….ولی میتونستن با حذف نکردن اون سکانس خلاف اینو ثابت کنن….:/
        درسته خیلی کرم میریخت ولی آدم بدی نبود:/

        1. بله درسته مثل پدرش نشد
          ولی تا سال ششم که مجبور شد دامبلدور رو بکشه یه کپی از روی پدرش بود
          کلی از سکانسای رومخیش هم توی فیلم ها حذف شده برای طولانی نشدن فیلم
          دلیل جذابیتشم بازیگرشه مثل هرماینی که توی کتاب ها اصلا از لحاظ ظاهری جذاب نیست

  6. هر چی که فکر میکنم نمیفهمم چرا به یه ماگل چوبدستی دادن…به نظرم ممکنه اصلا اون چوبدستی واقعی نباشه…

  7. به نظرم بعد از رفتن جانی دپ هیجان دیدن فیلم از بین رفت بیشتر طرفدارا فقط کنجکاو فهمیدن ادامه قصه هستن والا این گریندل والد جدید جذابیت فیلم رو نابود کرده

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *