اخبار کتابخوانی سنگ جادو

امروز گروهی از بازیگران برای ما کتاب می‌خوانند! سیمون کالو، بانی رایت و ایوانا لینچ ما را با کوچه دیاگون آشنا می‌کنند. جایی که هری در سفرش بیشترین خریدهای جادوییش را در آنجا انجام می‌دهد.

متاسفانه به دلیل نوع پوشش ایوانا لینچ (بازیگر لونا لاوگود) سایت ایرانی آپارات به ما اجازه انتشار قسمت پنجم این ویدیو را نداد. این در حالیست که لباس این بازیگر کاملا معمولی بوده ولی مورد تایید سانسورچی‌های آپارات قرار نگرفت. به همین دلیل متاسفانه این قسمت را با استفاده از برنامه‌های پروکسی باید از اینجا از سایت رسمی دنیای جادوگری ببینید.

با تشکر از صداگذاران مهمان، سیمون کالو، بانی رایت و ایوانا لینچ برای خواندن فصل پنجم.

بانی رایت بعد از فارغ التحصیلی در رشته‌ی نویسندگی و کارگردانی از دانشگاه هنرهای لندن در سال ۲۰۱۲ چندین فیلم کوتاه، موزیک ویدیو و تبلیغاتی را کارگردانی کرده است. بانی در کنار کارگردانی، در کارزار مبارزه با استفاده از محصولات پلاستیکی یکبار مصرف و حفظ محیط زیست فعالیت پرشوری می‌کند.

بانی در مورد بازگشت به دنیای جادوگری برای این برنامه ویژه گفت:

«به نظرم دلیل محبوبیت بیش از حد هری پاتر اینه که جو رولینگ خونه‌ای درست کرده که همیشه از هر کسی برای بازگشت بهش استقبال میشه. امروزه فضا و نحوه زندگی همه آدم‌ها توی خونه تفاوت زیادی کرده اما دنیای جادوگری فضای با ثباتیه که در اون می‌تونین آرامش پیدا کنین و برای آدم‌های زیادی از جمله خودم لذت زیادی میاره.»

ایوانا لینچ بازیگر، پادکست‌ساز و فعال گیاه‌خواری است. به اعتراف خودش از کودکی طرفدار پرشور هری پاتر بوده و در سال ۲۰۰۶ برای ایفای نقش لونا لاوگود به فیلم‌های هری پاتر پیوست. او سفیر موسسه خیریه لوموس و گیاه‌خواری هم هست.

او گفت: «هر وقت واقعا در زندگیم احساس غیرپیش‌بینی بودن اتفاقات بهم دست بده یا به فضای آرام و آشنا برای کنار اومدن با خودم نیاز داشته باشم، بصورت غریزی سراغ کتاب‌های هری پاترم میرم.»

«هیچ چیز دیگری مانند دنیای شگفت‌انگیز، گرم و جادویی که جو رولینگ ساخته نمیتونه من رو دوباره متوجه به خودم بکنه. مثل اینه که به واقعی‌ترین بخش خودم دوباره وصل شدم، انگار که خونه‌م. برای همین در این روزهای عجیب و غریب که بیشتر از همیشه به آرامش نیاز داریم، به عنوان عضوی از یک جامعه هیچ چیز کامل‌تر و کمک کننده‌ی دیگری به جز خوندن سنگ جادو با همدیگه و اتصال دوباره به کتاب‌های جادویی و دوست داشتنی خودمون به ذهنم نرسید.»

منتظر چهره‌های آشنا و دوستان دیگری از دنیای جادوگری و فراتر از آن باشید تا در خواندن هر هفده فصل هری پاتر و سنگ جادو به سایت دنیای جادوگری کمک کنند.

ضمنا این قسمت را مانند قسمت‌های گذشته می‌توانید از اینجا در اسپاتیفای هم گوش کنید.

۱۰ دیدگاه

  1. چ مسخره آپارات ب فیلما و موزیک ویدیوهای آنچنانی اجازه نشر داده که اصلا قابل مقایسه با این نیست… خدایی موندم چطور اینو قرار نداد…اون از اینستا اینم از این

  2. قرنطینه خیلی بهم فشار آورده |:
    نشستم واسه خودم چوب تراشیدم چوبدستی درست کردم (:
    دو روز وقت برد ولی ارزششو داشت تو دست حس خوبی ب آدم میده

  3. یه چی دیدم اعصابم خورد شد
    کانال تلگرام شما که پشتش تجربه و کیفیت چندسالتونه ۱.۵k با همچین جای خفنی که درست کردین
    بعد اونقت فن پیجای آبکی که فقط چرت و پرت میگن و از لحاظ کیفیت و ارائه انگشت کوچیکه شما هم نیستن ۷k
    واقعا آدم اعصابش خورد میشه

    لطفا یکم فعالیتتون رو بیشتر کنید چه تو سایت و چه تو تلگرام که ما هم بیشتر استفاده کنیم از مطالبتون

    مرسی از زحمتاتون❤

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *