اخبار هری پاتر: مسابقات گروه‌های هاگوارتز

برنامه‌ی تلویزیونی جدیدی برای هری پاتر در حال پخش است که با اجرای هنرمند محبوب، هلن میرن پخش می‌شود. عنوان این برنامه «هری پاتر: مسابقات گروه‌های هاگوارتز» است.

در هر قسمت از این برنامه ستاره‌هایی از دنیای هری پاتر به عنوان میهمان ویژه حاضر می‌شوند و جوایز خاصی هم به شرکت‌کنندگانی که بتوانند به سوالات دنیای جادوگری در مورد گروه‌های هاگوارتز خود پاسخ دهند و در رقابت با دیگر گروه‌ها پیروز شوند، تقدیم می‌شود.

این برنامه تلویزیونی از شبکه‌های TBS و Cartoon Network پخش می‌شود و هم‌زمان در سایت مرکز دنیای جادوگری با زیرنویس فارسی برای علاقمندان و طرفدارهای هری پاتر در ایران هم به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. ترجمه‌ی فارسی این برنامه تلویزیونی توسط حسین غریبی برای مرکز دنیای جادوگری انجام می‌شود.

در این مسابقه طرفدارهای هری پاتر در قالب تیم‌هایی سه نفره با هم رقابت می‌کنند. در چهارمین قسمت از این برنامه سه تیم اسلیترین، ریونکلا و هافلپاف مقابل هم قرار می‌گیرد و بعد از برنده قهرمان این فصل مسابقات می‌شود. برنده‌های این مسابقه علاوه بر افتخاری که برای گروه خود کسب می‌کنند، از جوایز بزرگی که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده هم بهره‌مند می‌شوند. جوایزی مانند بن خرید هزار دلاری از فروشگاه هری پاتر در نیویورک، بلیت‌های نمایش تئاتر هری پاتر و فرزند نفرین شده، بلیت‌های فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور و خیلی چیزهای دیگر.

دانلود رایگان قسمت ۴ با زیرنویس فارسی

این برنامه تلویزیونی را به‌صورت کامل و رایگان می‌توانید از مرکز دنیای جادوگری دریافت کنید. این برنامه روی سرورهای سرعت بالا و داخلی قرار داده شده که در دو نسخه کیفیتی متفاوت می‌توانید دانلود کنید. جهت دانلود قسمت‌های قبلی این برنامه به این لینک مراجعه کنید.

۱۷ دیدگاه

    1. خییییییییییییلی عالی بود 🙂
      دستتون خیلی درد نکنه که اینا رو گذاشتین 🙂 🙂
      مشتاقانه منتظر برنامه کریسمس هستم

      پ.ن: من نمیدونم چجوری زیرنویس رو زیرش بیارم هر چی تلاش میکنم نمیشه اگر برای برنامه کریسمس زیرنویس رو خودش باشه خیلی خوشحال تر میشم 🙂

      1. اگر با گوشی و برنامه MX player می‌بینید که پس از پخش فیلم رو علامت بالا سمت راست سومی کلیک و روی subtitle کلیک کنید و زیرنویس رو بدید

        تو کامپیوتر هم با vlc پس از پخش فیلم کلیک راست که بکنید گزینه subtitle برای افزودن داره
        با kmplayer هم تقریبا همین رواله

  1. عالی بود . خدا کنه فصل های بعدی ساخته شه . راستی تریلر ۲۰ سالگی اولین فیلم سنگ جادو اومده توی wizarding world . دیدم داشت قلبم یه لحظه وایمیستاد . خیلی عالی بود تریلر اونم . اولین پوستر هم از اسرار دامبلدور منتشر شده .عکس هاگوارتزه زیر اسم فیلم و زیر قسمت اسرار دامبلدور یه ققنوس قرمز خوشگل . اینم هیجان انگیزه . کلا یه چند روز مونده و منتظر سالگرد بیست سالگی هستم .زیرنویس میزارید خیلی خوبه . با تشکر از همه ی بچه های ویزاردینگ سنتر . با اینکه گریفندوریم اما اعتراف میکنم کار بچه های هافلپاف محشر بود . دمتون گرم .

  2. ممنون از شما ک گذاشتید مسابقه رو و حسین غریبی عزیز که زیرنویس رو سریع آماده کرد
    دیم هلن آخرش گفت این اولین سری از مسابقاته یعنی بازم مسابقه میسازن، مراحل قبل واقعا اکثر سوالات برا من هم ساده بود ولی این مرحله واقعا سخت بود
    و خوشحالم که گروه م هافلپاف برنده شد واقعا لیاقتش رو داشتن مخصوصا دیوید
    و چقدر جایزه گروه برنده جذاب بود ، تئاتر فرزند نفرین شده ، پارک هری پاتر اونم یه شب و چهار روز و رفتن فروشگاه هری پاتر نیویورک
    فقط این نمایشگاه هری پاتر که میگن جدیدا افتتاح شده چیه؟؟

    و در آخر میخواستم بگم چقدر خوب میشد ما هم ی همچین مسابقه ای داشته باشیم می‌دونم یکم رویاییه ولی دور از دسترس تر از اومدن نامه هاگوارتز تو‌ ۲۶سالگی نیست که (همچنان امید دارم نامه میاد)
    اصلا جیکوب ب عنوان ماگل رفت هاگوارتز،چرا ما نریم؟؟؟

  3. اول از همه تشکر فراوان از همه تیم مرکز دنیای جادوگری واقعا خسته نباشید مرسی که هستید.

    دوم تبریک به هافلپافی ها

    سوم من خودم ریونکلایی هستم ، یعنی اگه جای اون دختره یه کوالا میزاشتن سریعتر دستشو به زنگ میرسوند واقعا شل تر از این ندیده بودم.

    و در اخر چه جایزه هایی داره خوش به سعادتشون.
    ما چه گناهی کردیم تو این کشور دنیا اومدیم …

    نظر رولینگ درمورد این مسابقه رو جایی ننوشته؟؟؟

    1. پس چرا نشان گروهتو گریفیندور زدی؟
      به نظرم مشکل از کشور ما نیست مشکل از اینه که اونا توهم خود بزرگ بینی دارن و فکر میکنن باید کل جهان در خدمتشون باشه و وقتی ما میخوایم مستقل باشیم ما رو تحریم میکنن که استقلالمونو ازمون بگیرن (بیشتر از این نمیخوام بحثو سیاسی کنم تو ایم محیط زیبای جادویی 🙂 )
      ایشالا ما هم در آینده یه مسافرت میریم اونجا این چیزای باحال محشر فوق العاده جادویی رو میبینیم 🙂

  4. دمتون گرم که به این سرعت آماده‌اش کدردین. دیشب وسط مهمونی شب یلدا خودم رو به اتاق ضروریات رسوندم و دیدم و از برد تیم محبوبم کیفور شدم. البته اوایلش رو در کنار خانواده و با هندزفری داشتم می‌دیدم و فکر کنم اینکه نفسم رو حبس می‌کردم و سرم رو به دیوار می‌کوبیدم باعث شد بهم آدرس اتاق ضروریات رو بدن که باقی فامیل به سلامت عقلم شک نکنن! خیلی خیلی حال داد و دم همه‌تون گرم.

  5. من فکر میکنم ریونکلا شانسش بیشتره چون هیچ مسابقه یی نمیاد شجاعت بازیکنارو بسنجه یا غرور و خود بینی شون رو یا سخت کوشی و مهربونی شون رو. حد اقل تا اینجا(مرحله سوم) هوش تنها چیزی بود که آزموده شد.

  6. وای باورم نمیشه اون یارو شخصیت مورد علاقه ش عنبریج بود:|
    خوش بحالشون واقعا جایزه های باحالی بودن ولی بنظرم اون جامه به همشون میارزه. البته من منتظر بودم بگه این جام، جام اصلی فیلم های هری پاتر بوده!

  7. مرسی از ویزاردینگ سنتر بابت پخش این مسابقه جذاب
    بی صبرانه منتظر فصل دومش هستیم… 🙂
    پ.ن: یعنی حاضر بودم هرچی داشتم رو بدم و فقط یک سوم جایزه هاشون رو داشته باشم =]
    هاگوارتز رفتن از ما که گذشت ، امیدوارم حداقل به اونا خوش بگذره… 🙂

  8. ذهن من کلا قیمه ها رو ریخت تو ماستا. یکی یاریم کنه. الان توی این ۴ قسمت در نهایت هافلپاف برد اما توی ویزاردینگ ورلد ریونکلا. اسلیترین هم کلا نایب قهرمان شد. درسته؟ من قاطی کردم رسما خخخخخ

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *