اخبار

زینگا بازی موبایلی جدید پازل تطبیقی سه تایی را تحت عنوان پورتکی‌گیمز منتشر خواهد کرد.

پورتکی‌گیمز آخرین عنوان از بازی‌های جدید خود برای سلیقه‌های مختلف را در همکاری با تعدادی از توسعه‌دهندگان خلاق معرفی کرد.

بعد از دو بازی جذاب هری پاتر: معمای هاگوارتز و اتحاد جادوگران، شرکت زینگا (سازنده‌ی CSR Racing و Words With Friends) بزودی بازی هری پاتر: پازل‌ها و طلسم‌ها (Harry Potter: Puzzles & Spells) را منتشر خواهد کرد.

این بازی تحت مجوز بخش سرگرمی‌های وارنربراز و با لیبل پورتکی‌گیمز منتشر خواهد شد و از نوع بازی‌های پازلی تطبیقی سه تایی با شخصیت‌ها، صداها، تنظیمات، اجرای طلسم و همین طور شیطنت‌های جادویی در دنیای جادوگری خواهد بود.

در این بازی، بازیکنان اول یک شخصیت برای خود ساخته و سپس عناصر ویژه‌ی دنیای جادوگری را از جمله طلسم‌های جدید و معجون‌های مختلف را به دست می‌آورند. علاوه بر این با موقعیت‌های نمادین و چهره‌های آشنایی از فیلم‌های هری پاتر رو در رو خواهند شد. کاربران در جریان بازی‌ها با چرخاندن و تکان دادن از پازل‌ها و دیگر موانع عبور می‌کنند و در مسیر خود امتیازهایی براساس تجربه به دست می‌آورند.

با بالاتر رفتن سطح آنها در به دست آوردن مهارت‌ها و یادگیری طلسم‌ها، شخصیت درون بازی خود را می‌توانند بیشتر شخصی سازی کنند. بازیکنان می‌توانند عضو گروه‌ها و نیروهای ویژه‌ی دیگری همراه با طرفداران مختلف شوند و علاوه بر ارتباط با همدیگر در فعالیت‌های درون بازی ویژه‌ی گروه‌ها هم شرکت کنند. به نظر می‌رسد به عبارت دیگر حالا می‌توانید ارتش دامبلدور مخصوص خودتان را همراه با دوستانتان داشته باشید.

در آینده اطلاعات بیشتر و زمان انتشار بازی‌ی موبایلی Harry Potter: Puzzles & Spells را برای اندروید، iOS و همین‌طور کیندل آمازون و فیس‌بوک اعلام خواهیم کرد.

۱۲ دیدگاه

  1. من خودم معمای هاگوارتز رو بازی میکنم واقعا بازیش چیز خاصی نداره ولی یه جوری عادت کردم برم بازیش کنم
    در واقع تنها جایی که میشه گفت یه فعالیتی توش داری دوئل ها و بازی کوییدیچه
    اگه این بازی جدید هیجانش بیشتر باشه خیلی بهتره 🙂

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *