اخبار

جی.کی.رولینگ از کتاب جدید خود برای کودکان رونمایی کرد. خوک کریسمس (The Christmas Pig) در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ بصورت همزمان در انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند و هند توسط انتشارات گروه کودکان هچت و در آمریکا و کانادا توسط انتشارات اسکلاستیک منتشر خواهد شد. نسخه صوتی این کتاب توسط Audible و نسخه‌های ترجمه شده‌ی آن به بیش از ۲۰ زبان توسط باقی انتشارات به‌صورت جهانی منتشر خواهد شد.

خوک کریسمس یک داستان دلچسب از ماجراجویی جذاب عشق یک کودک نسبت به باارزش‌ترین اسباب‌بازی خود است و نشان می‌دهد او تا کجا برای پیدا کردن آن حاضر است پیش برود. این کتاب یک داستان تک جلدی بوده و به آثار گذشته‌ی جی.کی.رولینگ ارتباطی ندارد و برای کودکان بالای ۸ سال مناسب است و افسانه‌ای جذاب برای تمام اعضای خانواده به حساب می‌آید.

جک عاشق اسباب‌بازی کودکی خود، «دور خوکه» هست. دور خوکه همیشه کنار جک بوده و او را در خوبی‌ها و بدی‌ها تنها نگذاشته. تا اینکه یک کریسمس اتفاق وحشتناکی رخ می‌دهد و دور خوکه گم می‌شود. اما شب کریسمس، شب معجزه و آرزوهای دست‌نیافتنی است. شبی است که هر وسیله‌ای می‌تواند جان بگیرد… حتی اسباب‌بازی‌ها… و جدیدترین اسباب‌بازی جک، خوک کریسمس (که جایگزین آزاردهنده‌ی دور خوکه بود) یک نقشه شجاعانه می‌کشد: هر دوی آن‌ها با هم تصمیم می‌گیرند که در یک سفر پرماجرای جادویی به دنبال یک چیز گم‌شده بروند و بهترین دوست جک را نجات دهند…

روث آلتایمز، مدیر بخش گروه کودکان در انتشارات هچت این کتاب را گوهر درخشانی توصیف کرد که قرار است راه خود را در قلب کودکان و اعضای خانواده در سراسر جهان در این کریسمس و آینده باز کند. الی برگر، رئیس انتشارات اسکلاستیک ترید هم گفت این کتاب هدیه‌ای یکسان هم برای کودکان است و هم خانواده‌ها. این داستان که در مورد قدرت عشق هست را می‌توانید به عنوان یک سنت در تعطیلات با هم دیگر مطالعه کنید و طعم آن را به عنوان یک افسانه‌ی کلاسیک در هر روزی از سال بچشید.

خوک کریسمس اولین رمان ویژه‌ی کودکان از جی.کی.رولینگ است که بعد از هری پاتر و افسانه‌ی دیگری که سال گذشته با عنوان ایکاباگ منتشر کرد از او در دسترس قرار می‌گیرد. داستان ایکاباگ سال گذشته به‌صورت بخش به بخش و آنلاین برای کودکانی که در قرنطینه بودند منتشر شد و تمام عواید آن به موسسات خیریه‌ی مربوط به افراد آسیب دیده از همه‌گیری جهانی کوید-۱۹ اختصاص پیدا کرد. حالا جو رولینگ می‌خواهد بار دیگر زمستان امسال ارتباط جدیدی با خوانندگان جوان خود برقرار کند.

۷ دیدگاه

  1. اخه چرا به جای اینکارا هری پاترو ادامه نمیده ، اگه هدفش خوشحال کردن بچه هاس که بچه ها با هری پاتر خوشحال میشن

      1. یه چیزی رو اگع زیادی کشش بدم دیگه مسخره میشه به نظرم هری پاتر دیگه تموم شده و خوب هم تموم شده (منظورم داشتان جدیده وگرنه دنیاش هیچ وقت تموم نمیشه)

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *