اخبار

حتما تا به حال در سایت رسمی دنیای جادوگری علاوه بر گروه‌بندی در هاگوارتز، چوب‌دستی خودتون رو هم پیدا کردید. می‌دونستید چوب‌دستی شما براساس شخصیتتون انتخاب میشه و جی.کی.رولینگ تفسیر چوب و مغز هر کدوم از این چوب‌دستی‌ها رو کامل توضیح داده؟ البته ما قبلا این مطالب رو ترجمه کرده بودیم و در سایت قرار داده بودیم، اما پیدا کردن اون ممکنه کمی باعث دردسر بشه.

اما از امروز با تکمیل پروفایل کاربری خودتون در سایت ما، مرکز دنیای جادوگری، می‌تونید تفاسیر چوب و مغز چوب‌دستی خودتون رو دریافت کنید. اون هم در قالب یک پروفایل عمومی که لینک ثابتی داره و هر کدوم از دوستانتون می‌تونن وارد اون شده و با پروفایل جادویی شما آشنا بشن.

پروفایل جادویی در مرکز دنیای جادوگری فقط شامل توضیحات چوب‌دستی شما نیست. تمام ترکیب رنگ و تصاویر پروفایل شخصی شما بر اساس گروه هاگوارتزتون طراحی شده و نامی که برای خودتون انتخاب کردید، توضیحات و لینک شخصی‌تون (مثلا پروفایل اینستاگرام یا وبلاگتون) در پروفایل عمومی جادویی شما نمایش داده می‌شه.

اگر پروفایل جادویی خودتون رو تکمیل کنید، با ثبت هر دیدگاه در سایت، کاربرهای دیگه می‌تونن با کلیک روی نام شما به پروفایل عمومی‌تون برن و اطلاعات جادویی شما رو مشاهده کنن.

همین الان با کلیک روی این لینک پروفایل کاربری خودتون رو کامل کنید و با کلیک روی نام‌تون از سمت راست سایت، پروفایل جادویی خودتون رو مشاهده کنید. توجه کنید که پنل کاربری به منوی همبرگری سمت چپ منتقل شده.

توجه داشته باشید که این ویژگی به تازگی ساخته شده و ممکنه مشکلاتی داشته باشه. با ثبت مشکلات در بخش دیدگاه‌ها ما رو در رفع اون کمک کنید.

۳۱ دیدگاه

  1. سلام؛ دوستان میتونید توسط لینک زیر بدون نیاز به ثبت نام در ویزاردینگ ورلد، از تست استاندارد گروه بندی هاگوارتز و چوبدستی استفاده کنید:
    wizardmore.com/sorting-hat-full
    wizardmore.com/wand

  2. میدونم پاتروناس یه چیز شخصیه ولی برای اوناییکه با فاش شدنش مشکلی ندارن میتونین پاتروناس رو هم اضافه کنید

    همچنین خیلی چیزای جال دیگه هم وجود داره مثلا این که بوگارت شخص به چه شکلیه هم میتونه جالب باشه واسه پروفایل
    یا شخصیت و مکان و وسیله و موجود جادویی و طلسم و… مورد علاقه که توی سایت اصلی هم هست رو اگه اضافه کنید باحال میشه

  3. این چرا اینجوریه بابا؟من تو سایت ثبت نام کردم و گروه بندی اینا هم همه انجام شده،ولی میخوام دوباره وارد بشم و پسوور و ایمیلم رو میزنم میگه اشتباهه

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *