اخبار اخبار لوموس

اگه از مخاطب‌های لوموس باشین، می‌دونین که امسال تغییرات و برو و بیاهای زیادی داشتیم. امروز باید چندتا خبر رو به اطلاع شما برسونیم که دونه به دونه سراغش می‌ریم!

بازگشت ثابت شادی

یکی از این رفتن‌ها مربوط به شادی عزیز، عضو ثابت پادکست لوموس بود که به‌دلایل شخصی تصمیم به ترک موقت لوموس از فصل هری پاتر و جام آتش گرفت. حالا خیلی خوشحالیم اعلام کنیم که از قسمت ۱۷ جام آتش، شادی به‌صورت ثابت به لوموس برمیگرده و داستان جذاب هری پاتر رو همراه با میلاد، امید، خشایار و سحر ادامه می‌ده.

ترکیب پنج نفره لوموس با اجرای چهار نفره

ما هم می‌دونیم گوش دادن به حرف‌های پنج نفر آدم ممکنه یه کم سخت باشه! برای همین از قسمت ۱۹ جام آتش در هر قسمت یکی از میزبان‌ها غایب میشه و برنامه تا انتها بصورت چهار نفره ادامه پیدا می‌کنه. حذف میزبان‌ها به‌صورت اتفاقی رخ می‌ده و هر هفته ممکنه قرعه به نام یکی از بچه‌ها بیافته. البته شاید هم تقلب کنیم!

ادامه پخش تصویری و پخش ناقص صوتی

اگه قسمت «اکیو اسپانسر» رو شنیده یا دیده باشین می‌دونین که ادامه پخش لوموس ملزم به بودن اسپانسره و یکی از مشکلات دیگه‌ای که داشتیم مهاجرت مخاطب‌ها به یوتوب بود. به همین دلیل از این به بعد تنها ۳۰ دقیقه ابتدایی هر قسمت در پلتفرم‌های صوتی (مثل کست‌باکس) پخش میشه و نسخه کامل تنها در یوتوب و این‌بار با تصویر کامل میزبان‌ها در قالب ویدیوی اسکایپ منتشر می‌شه.

پخش برنامه جدید نامه عربده‌کش

قبلا در آخرین قسمت لوموس گفتیم که قصد داریم یه برنامه ویدیویی برای پرداختن به یه سری نظرهای لوموس بسازیم و سر شوخی رو باز کنیم! یکی از انتقادهای شما از ما این بود که بعضی انتقادهای شخصی به میزبان‌ها رو زیادی توی لوموس بسط می‌دادیم یا شوخی‌های الکی توی برنامه زیاد بود. برای همین گفتیم همه این‌ها رو در قالب یه برنامه جدا بسازیم که این برنامه هم از هفته جدید از کانال یوتوب مرکز دنیای جادوگری پخش میشه.

ما هم می‌دونیم که بعضی از این تغییرات ممکنه خوشایند همه مخاطب‌های ما نباشه یا حتی برای خودمون هم سخت باشه. ولی با توجه به مشکلات جدی که توی مسیر وجود داره و اصرار و علاقه خود ما برای به پایان رسوندن این پروژه و بررسی تمام فصل‌های مجموعه هری پاتر، مجبوریم که یه سری تغییرات رو اعمال کنیم که البته بعضی از اون‌ها مثل بازگشت شادی یا تصویری شدن اتفاق خوبی می‌تونه قلمداد بشه. پس اگر شما از بعضی از این تغییرها ناراضی بودین، امیدوارم مثل ما تحمل کنین و همراه لوموس تا پایان روایت سرنوشت پسری که زنده موند بمونید.

۲۳ دیدگاه

  1. هم حضور شادی عالیه، هم -علی رقم اینکه تک تکون عالی هستید و دلتنگی زود زود اتفاق میفته- این که هر اپیزود یکی مرخصی داشته باشه

  2. فقط مشکل اینجاس که من لوموس رو اغلب تو راه باشگاه به خونه و تو محل کارم گوش میکردم و هروقت فیلترشکن و اینترنتم حالشون خوب بود میرفتم یوتیوب و با لوموس به صورت تصویری یا اکولایزر عشق میکردم
    الان هم فوقش یکم با تاخیر به لوموس میرسم و هر طور بشه دوست دارم هر حمایتی ازم برمیاد انجام بدم، تا همین جای کار هم که تا کتاب ۴ رسیدید واقعا باریکلا و دست مریزاد داره عزیزان ❤️❤️❤️
    پ.ن : این بیماری چیه که میشینیم تصویر اکولایزرو می‌بینیم گویی فیلم طوره؟ =))))))

  3. شادی عزیزم خیلی خوش برگشتی ما عاشقتیم
    کاش ۵نفره ادامه بدین خیلی حیف میشه که یه نفر غایب باشه

  4. خیلی خبر عالی ای بود. ی جمله میخوام بگم، بوسه ولی بدرد اینجا میخوره. بمونید برامون

  5. افرین کار درستیه. دارید زحمت میکشید زمان میذارید تولید محتوا می کنید قطعا باید جوری ارائه بدید که نتیجه زحماتتون رو ببینید تا انگیزه واسه این مسیر طولانی داشته باشید. دم هر پنج تایی تون گرم

  6. مرسی مرسی، از وقتی خبر توقف رو دیدم نتونستم اپیزودهای جدید رو گوش کنم و حالا خیلی خوشحالم که دوباره انتظار برای ساعت ۵ ونیم جمعه‌ها رو توی برنامه‌م دارم و شادی جان خیلی خیلی به خونه‌ی خودت خوش اومدی

  7. سلام به همه بچه های لوموس، به عنوان یکی از شنونده های خیلی قدیمی که از اولین اپیزود هر هفته شما رو دنبال می کنه میخوام یه سری از نظراتم رو براتون اینجا کامنت کنم:
    ۱. به شخصه تا الان بیشتر اپیزودها رو از طریق کست باکس گوش دادم چون اینترنت منطقه ای که توش زندگی می کنم در یک کلام افتضاحه (با اینکه تهران هستم ولی امکانات حتی به پایتخت هم نمی رسه چه برسه به شهرهای دیگه البته این دست مسئولینه و دست هیچ کدوم از ما نیست) و گوش کردن شما از طریق یوتیوب یعنی حدود یک ساعت اعصاب خوردی و قطع و وصل شدن اینترنت و از اون بدتر قطع شدن فیلتر شکن
    ۲. درک می کنم که توی این شرایط سخت اقتصادی قطعا کوچ کردن به یویتیوب برای شما راحت تر از پیدا کردن اسپانسره ولی به نظرم حداقل یه استثنایی هم برای ماهایی که لوموس رو سر کلاسای حوصله سربر گوش میدادیم قائل شید. مثلا نسخه صوتی رو به صورت اشتراکی برای ما کست باکسی ها هم قرار بدید.
    ۳. در آخر قصد من از این کامنت ابدا هیت دادن (یا همونجور که سحر میگه تنفر ورزیدن) نیست فقط میخواستم که نظراتم رو باهاتون درمیون بذارم و از بازگشت شادی عزیز خیلی خوشحالم و برای همه شما پنج نفر بهترین چیزها رو آرزو میکنم.

  8. اجرای ۵نفره اصلا اذیت کننده نیست. یا حداقل حدس میزنم اینجوری نباشه. همه‌تونو دوست دارم و نظرات و شخصیتهای منحصربه فردتون برام جالبه.

  9. از برگشتن شادی خیلی خوشحالم اما… وضعیت فیلتر تو ایران رو میبینید که. خیلی سخته رفتن به یوتیوب، ولی… خب دیگه احتمالا دیر به قسمت ها میرسم خدا رو شکر که حداقل بخشی از پادکست رو اینجا میزارید و مرسی که هستید

  10. سلام سلام. لذت بخش ترین خبر برگشتن شادی و تلخ ترینش چهار نفره شدن ها بود. احتمالا سخت تره ولی پنج نفره خیلی عالی میشد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *