اخبار

همون‌طور که متوجه شدید، مرکز دنیای جادوگری شامل بخش‌ها و ترجمه‌های گذشته‌ی سایت دمنتور هم میشه تا بصورت متمرکز، مرتب و دسته‌بندی شده، همه مطالب با کیفیت گذشته در یک محیط مدرن و کاربرپسند قابل دسترس باشه. اما به معنی این نیست که برای روز افتتاح محتوای جدیدی براتون نداشته باشیم. اتفاقا با دست پر اومدیم که در ادامه معرفی می‌کنیم.

سه داستان کاملا جدید از جی.کی.رولینگ

برای اولین بار سه داستان کاملا جدید از جی.کی.رولینگ که پیش از این هرگز ترجمه نشده بودند رو در مرکز دنیای جادوگری قرار دادیم تا ازشون لذت ببرید. این داستان‌ها شامل این عناوین میشه:

سه مقاله کاملا جدید از دنیای جادوگری

برای اولین بار سه مقاله‌ی مفصل و جدید از سایت رسمی ویزاردینگ ورلد ترجمه کردیم که دوباره شما رو به دنیای جادوگری برمی‌گردونه و از زوایای مختلفی داستان رو بررسی می‌کنه. این مقاله‌ها شامل موارد زیر میشه:

سه آزمون جدید جادوگری

آزمون‌های جادوگری بخش کاملا جدیدی از مرکز دنیای جادوگری است که برگردان فارسی سایت رسمی ویزاردینگ ورلد به حساب میاد. برای افتتاح سایت سه آزمون جدید براتون آماده کردیم که شامل موارد زیر میشه:

مقاله‌های آموزشی دنیای جادوگری

برای اولین بار راهنمای کاملی برای شما آماده کردیم که استفاده‌ی شما از سایت رسمی ویزاردینگ ورلد رو راحت و ساده کنه. در تهیه‌ی این مقاله‌ها سعی شده تمام موارد بصورت کامل با عکس شرح داده بشه و اگر در هر مرحله‌ای به مشکل خوردید، با ثبت دیدگاه می‌تونید مشکل رو مطرح کنید تا کمکتون کنیم. حتی ترجمه‌ی سوالات بعضی بخش‌های سایت رسمی هم گذاشتیم تا بدون نیاز به دانش انگلیسی بتونید از سایت رسمی استفاده کنید. این آموزش‌ها شامل موارد زیر میشه:

دانلود فیلم و کتاب‌های انگلیسی

برای کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر و همین‌طور فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز فایل‌های تورنت رو جهت دانلود با بهترین کیفیت برای شما آماده کرده‌ایم. آموزش استفاده از این پلتفرم هم بصورت کامل در بخش آموزش‌ها قرار داده شده.

داستان‌های بیشتری از جی.کی.رولینگ

نزدیک ۲۵ داستان دیگر از جی.کی.رولینگ را پیش از این در دمنتور ترجمه کرده بودیم که هرگز بصورت مستقل منتشر نشده بودند و فقط افرادی که کتاب‌های پاترمور را دانلود می‌کردند به اون دسترسی داشتند. تمام این داستان‌ها حالا بصورت مجزا منتشر شده و اگر دنبال داستان خاصی هستید که ما ترجمه کردیم،  قطعا با جستجو در سایت اون رو پیدا خواهید کرد.

بیشتر از این حرف داریم!

برای آشنایی بیشتر با ما این مطالب را هم می‌تونید مطالعه کنید:

یک دیدگاه

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری مشخص شده‌اند *